همونطور که مستحضرید تستچی اخیرا خوراکی های زیادی اورده مثل بامبو، چیپس، شکلات، شله زرد و... خلاصه که بارش تکمیله! اما همه چیز از اونجایی شروع شد که تستچی تصمیم گرفت یک عدد لالی پاپ به کلکسیون قفسه تنقلات اش اضافه کنه...
اما نه هر آبنباتی! این یکی از جای دیگری میومد، یه مدل خاص که اتفاقا اصلا هم دلت نمیخواد امتحانش کنی... آبنتابی از اعماق اقیانوس! البته این آبنبات کوچولو وقتی بچه بود همیشه از پشت ویترین مطالب تستچی رو نگاه میکرد، اما هیچوقت فکر نمیکرد روزی خودش هم بتونه بیاد اونجا، بین بقیه خوراکیا! و دلیلش؟ نت ملی، به همین سادگی
به بیوگرافی کاربر لالی پاپ خوش اومدی! حتما تا الان فهمیدی که این کاربر عاشق آب روان و جاری عه>> چه رود و دریاچه باشه، چه دریا و اقیانوس! بنابراین چه مکانی بهتر از زیر آب برای ملاقات و شناختن من؟! بفرما بشین. نگران نباش، چون من اینجام تو غرق نمیشی و کمبود اکسیژن نمیگیری! •-•
همونطور که مشخصه من Intp ام. نمیدونم چرا اکثر مردم فکر میکنن ماها چون ضربه دیدیم احساسات بروز نمیدیم یا چون درونگرا و کمی اجتماع گریزیم پس افسرده ایم! درباره بقیه intp ها نمیدونم، اما میدونم که حداقل من اینجوری نیستم خلاف انتظارتون باشه یا نه من از درون خیلیم شاد و پرانرژی هستم، و گاهی ترجیح میدم احساساتم رو برای خودم نگه دارم چون به حریم شخصی ام اهمیت میدم (پ.ن: عکس فقط دستش معلومه چیز بدی نیست، توی پروفمم دستش معلومه اما بات قبولش کرد پس یعنی مشکلی نیست!)
من مطالب روانشناختی، علمی و تحلیلگری رو دوست دارم، ولی دوست ندارم کتاب هاشون رو بخونم!! این کتاب ها معمولا جملات خیلی سنگین و نامفهومی دارن، بنابراین روش کسب اطلاعات مورد علاقه من تحقیق به وسیله هوش مصنوعیه! تنها موجودی که مثل گوگل جواب های پرت و پلا نمیاره و برخلاف کتاب درسی مثل آدم توضیح میده
اوتاکو نیستم و خیلی فیلم و سریال دوست ندارم، ولی یه چندتا انیمه دیدم! از جاش گیم هارو ترجیح میدم، مخصوصا اگه ماجراجویی، اکشن، معمایی داستانی، فانتزی و روانشناختی باشن. اگه قرار باشه فیلم ببینم انیمه یا انیمیشن رو نسبت به بازیگرا ترجیح میدم، چون کارکتر ها واقعا برای نقش شون ساخته شدن و اونها همیشه خودشون ان...اونها مثل بازیگر ها یک شخصیت جداگانه در پشت صحنه ندارن. بازیگر یا خواننده مورد علاقه ندارم چون خیلی از اینجور آدما خوشم نمیاد! کلا حیوون هارو بیشتر از آدما دوست دارم •-•
طیف وسیعی از رنگ هارو دوست دارم! اما چندتاش رو میگم؛ رنگ های روشن: چری، زرد گرم، بنفش کمرنگ، سبز آبی، ترکیب یاسی-آبی، نسکافه ای، قهوه ای روشن خنثی: سفید، کرمی، طوسی روشن، طوسی-آبی تیره: آبی پررنگ و قهوه ای شکلاتی اما اگر قرار باشه فقط یکی رو بگم؟ گرمز گیلاسی!🍒 سیاه و قرمز اصلی که به نارنجی میزنه رو دوست ندارم.
از کارکتر هایی که موی آبی پررنگ دارن خوشم میاد! •-• مثل ریکو، مگومی، کیوکا، موکا، nene، claire(FNF) و ...
قبول دارین کیوکا ایزومی و ریکو آمانای شبیه همن؟! (TдT) هم رنگ چشم و رنگ موهاشون یکیه و هم اینکه هردو یه سربند سفید (ام نمیدونم اسمشو چی بگم که ضایع نباش-) دارن. البته از نظر شخصیتی مشابه نیستن
علاقه این کاربر به چیز میزای پشمالو غیر قابل شمارش است!! اعم از : پیشی، پتو، لاما، خرگوش، ببعی، لباس های پشمالو، پروانه های پشمالو، ابر، عروسک و هرچیز پشمکی دیگری که میتوانید یافت کنید! از هاپو ها مالاموت آلاسکایی، ژرمن شپرد، ساموید، پودل عروسکی و گلدن رتریور رو دوست دارم در پروانه هاهم پودل ونزوئلا و لپتومیرینا لارا از مورد علاقه هام هستن! راستی، حالا که بحثش شد دوستام معمولا من رو به اسم لارا میشناسن و صدا میکنن، به لطف یکی از دوست های قدیمیم که این لقب رو به من داد •-•🦋☁️
نظرات بازدیدکنندگان (0)