های گایز👋🏻💝
الان ساعت ۳ صبحه و از اون جایی که خوابم نمیبره گفتم همینطوری الکی یک تستی بسازم😏🙄😂😂😂
خب بریم سراغ تست👇🏻
👋🏻👊🏻Let's goooo
قد کوتاهی یا قد بلند ؟🚶🏻♀️🚶🏻♂️
درستو میخونی یا نه ؟📚
منحرفی 🤭😈؟
دوست داری آیدل بشی ؟ و اینکه اگه آیدل میشدی چه موقعیتی تو گروه داشتی ؟
اگه دوست نداری آیدل بشی دوست داری چیکاره بشی ؟
چه غذایی دوست داری ؟
چه درس هایی رو دوست داری؟
اگه کیپاپری بگو فن کدوم گروه ها هستی ؟
تا حالا ....
آمممم چطوری بگم
قسط خود کشی داشتی🔪🔪🔪💊💊 ؟
دوستتون دارم گاااایز 💖(به قول جیسو :آی لاو یو گایز) امید وارم هر جا که هستید سالم و سلامت و شاد باشین به پایان تست رسیدیم میدونم خیلی چرت بود😝😂👊🏻 خدانگهدار 👋🏻
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست. مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
یکم شبیهمی🥺💖 آممم این خیلی هم خوبه این نشون میده که تو خودتی😉 و اگه خودت باشی متفاوتی🙂 البته تو یکم نصف منی نصف خودت😂😜 من نصف توام😁عالی بود😊راستی آبجی میشی؟اسمم الهامه ۱۴سالمه❤
اصلا شبیهت نیستم😎خودمم😎😂
خواستم بگم خیلی تستات خوبن😍💜😘
مرسی آجی جونم 💝🥺
چون خیلی خوبی تعریف میکنم آجی رقیه همیشه پشتتم😃😉😘
وااای آجی مرسی خیلی دوست دارم شما هم خیلی عالی هستی منم همیشه پشتتم🥺💝
رقیه تو خیلی خوبییییی هر موافقه بگه خیلییی😍😍😍😍
خیلی ممنون نظر لطفته ... چی شد چرا یهو انقدر تعریف !💝😍
شما هم خیلی خوبی
اصلا شبیهت نیستم تو گفتی این خوبه چون اینجوری متفاوتی😍🌈
مرسی عزیزم عالی بود❤
خواهش میکنم عزیزم ممنون که نظر دادی 🥺💝
سلام ابجی جونم چطوری
دلم برات تنگ شده☹️♥
دلم میخواد بیای مفصل با هم حرف بزنیم
عوووم
دوست دارم ابجی
ارههههه اجی دختره😌😍
تقریبا مرداد ب دنیا میاد🥰
عهه خدا رو شکر که دختره
سلام اجی جونم
چطوری
وییییی اجی رفتیم با مامانم برا نی نی مون خرید کردیم نمیدونی چ عشقی میکردم🤸🏻♀☺
سلام
عه خدا رو شکر
نی نی تون دختره اخر یا پسر؟
امیدوارم دختر باشه
یکم شبیهمی🥺💖
آممم این خیلی هم خوبه
این نشون میده که تو خودتی😉
و اگه خودت باشی متفاوتی🙂
البته تو یکم نصف منی نصف خودت😂😜
من نصف توام😁عالی بود😊راستی آبجی میشی؟اسمم الهامه ۱۴سالمه❤
بله معلومه آجی میشم 💝
رقیه هستم ۱۳ ساله ❤️
خوشبختم اجی بزرگه ☺️
اهممم خوب اصلا شبیهم نیستی 🙂💝
آممم این خیلی هم خوبه
این نشون میده که تو خودتی 👊🏻😉
و اگه خودت باشی متفاوتی🤭💖
من اکسوال نیستم فقط بلینک و ارمی هستم✌🏻✌🏻🥰🥰🥰💜💜
عالی ❤️💝
مرسی نظر دادی 🥺