یه نامه بنویس و در پورتال انیمه رهاش کن تا ببینی خیلی شانسی کی برش میداره!
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
یه نامه بنویس و در پورتال انیمه رهاش کن تا ببینی خیلی شانسی کی برش میداره!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
روز بعد نامه ای دریافت کردی ، توی یه پاکت ساده و تمیز . کاغذ نامه با دقت از یه دفتر کنده شده بود و متن داخل نامه ، با دست خطی کمی شلخته نوشته شده و جوهر خودکار کمی پخش شده بود:
"سلام. نامه ات رسید. خب، غریبهای هستی که دلش خواسته دوست بشیم. راستش رو بخوای، من معمولا زیاد با کسی دوست نمیشم، اما اگه منظور اینه که تو درگیریها هوای همو داشته باشیم، بد نیست. فقط بدون که من روی حرفم هستم و پای رفیقام وایمیستم. اگه واقعا منظورت همینه، شاید بتونیم یه وقتی همدیگه رو ببینیم. مراقب خودت باش.
شینیچیرو سان
اما سانو 😀
یاخدا😀
شینیچیرو نامه منو برداشت
خیلی حس خوبی داشتتتتت
وای
اصلا این پست تو رو دیدم حالم خوب شد
واقعااا؟؟؟✨✨✨💙💙💙💙
آرههه✨
مال منم همین بود
چند روز بعد ، نامه ای دریافت میکنی در پاکتی تمیز و مرتب و ساده.کاغذ نامه ساده و بدون خط است و با دست خط خوب ولی کمی شلخته نوشته است:
"سلام. من نامتو دیدم و حرفات برام جالب بود. تسلیم شدن؟ این کلمه توی دنیای من جایی نداره. تا وقتی که نفس میکشم، تا وقتی بچهها کنارمن، من ادامه میدم. این راه سختیه، اما تنها راهیه که میشناسم. ممنون که یادآوری کردی. حالا باید برم، کار دارم.
از طرف اومه میا"
-_-_-_
حالا اومه میا کیههههه ؟🤣💔
توی انیمه ی بادشکن هست.ادم خیلی خوب و مهربونیه.توی گوگل اسمشو سرچ کن