راستش رو بخواید، وقتی اولین بار شایعهی دیسبند شدن BTS رو دیدم، قلبم یه لحظه وایساد. یعنی دقیقا اون حس بدی که انگار یه چیزی قراره ازت گرفته بشه. اولش گفتم نه بابا فیکه. بعدش بیشتر سرچ کردم… بعد دیدم ملت جدی جدی دارن درباره ۲۰۲۷ حرف میزنن… و من؟ نشستم گریه کردم. آره، واقعا گریه کردم. حس میکردم یه دورهی کامل از زندگیم قراره تموم بشه. فکر کن گروهی که باهاشون بزرگ شدی، با آهنگاشون آروم شدی، با موفقیتهاشون ذوق کردی… یهو بگن تموم. ولی بعدش یه نفس عمیق کشیدم و رفتم سراغ خبرهای رسمی
اولین لایک و کامنت☆
ج چ: خب بالاخره یه روزی قرار بود تموم شه دیگه (منم قرار بود بالاخره یه روز بمی.رم دیگه...)
آره خب...
اما باوجود اینکه میدونم بازم انگار...🥲💜😭
ج چ:و اینکه من آرمی نیستم ولی مطمئنم به خاطر این قضیه بشدت ناراحت میشم چون حال آرمی ها رو درک میکنم
واییییییییییی.
بلینک؟ استی؟
یه غیر تاکسیککککک😭💜
استی هستم
فداتشمم💞💞💞😭
یه استی غیر تاکسیک؟
ذوقققق🌱🔥💖
پستت عالی بوددد
کومائوووو🇰🇷🎀💖🦋
پستت عالی بوددد
مرسییی
وایی سازندهه بفرما شوکولات قشنگم🍬🍬🍬خسته نباشیی
وایی منم اصلا باورم نمیشد اون زمانا هم که البوم سولو میدادن، اصلا یه اوضاعی بود همه میگفتن دیسبنده دیگه و قرار نیست برگردن خودشون میگم بهتره فاصله بگیریم ازهم میخوایم خودمون تجربه کنیم
باباسیک...
مرسییی
شوکولاتت عالی بوددد
منم داشتم غش میکردممم
قربونتتت😭😂
ج چ: هیچی.
همون اول بسم الله، غش و کما :>
آره بابا منم
یعنی تا وقتی که اعضا خودشون بخوا میتونن با هم باشن و دیس نشن؟
آره دیگه. میتونن تا هروقت بخوان قرار داد رو تمدید کنن
برادر گریم گرفت آخه این چه کاریه با من کردی واااااااا؟؟؟ TT
هیححح🙂🦋
عالیییی
ولی از تو عالی تر نیستتتت🌱🫀🦋
مرسیی❤