من در اردو این خوراکی هارو بردم لازم نیست حتما شما اینارو ببرین وسایل پارت اول هست
بچه ها اونایی که نزدم اختیاری، اجباری هستن. اولین خوراکی لواشک هست(اختیاری) که من این لواشک سیب و خرمای رامشک رو پیشنهاد میکنم محشره طعمش
خوراکی بعدی که محبوب دلهاست و از تو تصویر مشخصه چیپس پیازو جعفری(اختیاری)
بعدی هم یه محبوب دل دیگه کرانچی پنیری(اختیاری)
خوراکی بعدی که خودم خیلی خیلی دوستش دارم آبنبات چوبیه(اختیاری) مخصوصا این نوع خروسیش
بعدی وسیله هاییه که باید واسه ی پاستیل تیکتاک تهیه کنید(اختیاری) پاستیل میخواد که نوع خرسی از همش بهتره و نوشابه بی رنگ گازدار که هر سه نوع داخل تصویر خوبن ولی من لیموناد استفاده کردم
بعدی نوشیدنی انرژی زا است(اختیاری) بچها اگر مدرستون میذاره ببرین چون ممکنه اونجا ازتون بگیرن. من خودم هایپ رو بردم ولی بقیشم خوبه
بعدی پاستیل تیکتاک آماده شده است(اختیاری) که در یک پست جداگانه به طرز تهیه آن میپردازیم
خوراکی بعدی کراکر پنیری ماهی(اختیاری) بچها خیلی اینا خوشمزن میتونین به عنوان یه میان وعده یا صبحونه تو راه اردو بخورین
خوراکی بعدی چیپس پرینگلز(اختیاری) که بچها خیلی خوشمزن و با چیپس فرق دارن تو یه پست مجزا راجبشون توضیح میدم
بعدی بچه ها یک شیشه آب یخ زده و بطری آب واسه خوردن بچها میتونید یک بطری بزرگ دیگه هم واسه ی شستشو دست و اینا ببرین که اگر تو فضای سبز هستید و باقیمانده آبش رو پای درختان بریزید. شیشه آب یخ زده هم برای خنک کردن آب درون بطری تون گفتم که بطری هارو کنارهم بذارین و پس از 30-20 دقیقه آبتون خنک میشه
خوراکی بعدی بچها آدامس که اونم اجباریه چونکه مثل شکلات عمل میکنه و اگر فشارتون افتاد، گرسنتون شد و خوراکی نداشتین یا پول نداشتین برین خوراکی بخرین و یا حتی اگر خوراکی ای خوردین و احساس میکنین حالتون ناخوشاینده جویدن آدامس خیلی میتونه بهتون کمک کنه من خودم طعمی که علامت زدم رو بردم
و آخرین خوراکی اجباری بچه ها ناهار هست که اگر بهتون ناهار نمیدن باید خودتون ناهار ببرین که من این ساندویچ رو بردم و بچه ها اگر مورد دیگه ای هست که خودتون دوست دارین ببرین و به تست من اکتفا نکنین که من بهتون چوب شور کنجدی رو پیشنهاد میکنم
پفیلا هم ببرید خوبه خوب آدمو میگیره (سیر میکنه)
اگه خواستین چالش هم بزارین چیپس فلفلی ببرین حال میده روش یکمم فلفل بریزین طرف بسوزه 😂
ایده باحالی بود!
دوستان هر چقدر میتونید خوراکی ببرید آدم نمیدونم چرا توی اردو خیلی گشنش میشه درواقع دلش میخواد زیاد بخوره چون کار خاصی نداره بکنه 😂
عالی🩷