5 سال پیش 6 اسلاید 2,851 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (27)
  • من خيلی توی مدرسه گوشه گیرم و کم حرف میزنم😶
    یه جورایی ورژن دختر شوتو ام
    واسه همین خيلي ها درکم نمیکنن و منو سرزنش میکنن🥺😔بجز دو تا از بهترین دوستام😌که همیشه ازم مواظبت میکنن و دوستم دارن😇
    حالم از مدرسه بهم میخوره 😒 موافقا دستا بالا🖐

  • دوستای الکی مدرسه که در اصل دشمنن

    • اره

  • من نه با مدرسه مشکل دارم نه توی درسا ضعیف هستم
    فقط از چند نفر بدم میاد
    امیدوارم کلاس ششم با هم نباشیم
    ای خدا کی کلاس هفت میشه کلا از مدرسه برم یه مدرسه دیگه؟
    دیگه نمیخوام هیچ وقت ببینم شون!

  • کاملا درست خب من شما ها رو نمیدونم ولی من خودم ۹ سال با مدرسه کنار اومدم و دارم سعی میکنم درستش کنم تا از مامان و بابام تشکر کنم

  • کاملا موافقم وقتی یک بچه درس بلد نیست نباید اونطوری سرکوبش کرد همه توی یک چیزی استعداد دارن ولی هنوز پیداش نکردن💔
    توی یکی از کشور ها از خود کار‌قرمز برای نمره دادن استفاده نمیکنن چون فکر میکنن رنگ قرمز بچه رو ازار‌میده .
    ولی متاسفانه اینجا انیطوری نیست

  • واقعا !🥺💔
    عالی بود تست !:((

  • دقیقا

  • پرینا جون ت میگی کاش یادمون میدادن... وقتی خودشون یاد نگرفتن چجوری ب دیگران یاد بدن؟


    من خودمو کشتم آجی میشی؟
    نیلوفرم ۱۵ سالمه

    • آره ولی آدم توی هر سنی می تونه یاد بگیره🙂
      حتما،من پرنیا هستم در آستانه ی ۱۴ سالگی😂🧡

  • اصلا بردن گوشیع و نوع درس دادنح ب کنار،
    ما دخملا چ گناهی کردیمح ک باید توی گرمایع تابستون اون طوری لباسع فرم بپوشیم😭💔💔مگع اخع پسریع تو مدرسع هس؟ ک ما بخوایم مقنعهح سرمون کنیم؟💔😶

  • دقیقا من واقعا ب درس تفکر و پژوهش علاقع ندارم اما مجبورم همیشع حلش کنم😭💔😐:

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.