خب امروز قراره که نسخه ی تاریک خودتون رو بشناسید
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خب امروز قراره که نسخه ی تاریک خودتون رو بشناسید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ووووییییی
فکر نمی کردم با یه شرور به تمام معنا حرف بزنمممممم
خوشحال میشم راهنماییت کنم برای درمانش
نظرت برام خیلی اهمیت داره زیبا برام یفرستش
.....................
نتیجه رو دوس دارم
اس 3 اون کاری که من میکنم نبود
شکسته میشم
ممنون که گفتی خوشگل
ووووییییی
فکر نمی کردم با یه شرور به تمام معنا حرف بزنمممممم
خوشحال میشم راهنماییت کنم برای درمانش
نظرت برام خیلی اهمیت داره زیبا برام یفرستش
___________________
بله راست میگی🤣من بدجور شرورم🙂
ووووییییی
فکر نمی کردم با یه شرور به تمام معنا حرف بزنمممممم
خوشحال میشم راهنماییت کنم برای درمانش
نظرت برام خیلی اهمیت داره زیبا برام یفرستش
مجموع امتیاز شما50 امتیاز
ممنون از نظرات قشنگتون پست بعدی راجب چی باشه؟
ووووییییی فکر نمی کردم با یه شرور به تمام معنا حرف بزنمممممم خوشحال میشم راهنماییت کنم برای درمانش نظرت برام خیلی اهمیت داره زیبا برام یفرستش
............
شرور به تمام معنا✅🐥
ووووییییی
فکر نمی کردم با یه شرور به تمام معنا حرف بزنمممممم
خوشحال میشم راهنماییت کنم برای درمانش
نظرت برام خیلی اهمیت داره زیبا برام یفرستش
شرور؟
نظرم اینه که خوب بود ولی چرا میگی من سرورم؟
اخه خودمم همینم ناراحت نشید
من شرورم ؟
نه نیستی نسخه ی تاریکت شروره
یوهاهاها
من یک عدد شرور به تمام معنا هستم😂😂
داداچ نظر من تو هیچ کدومشون نیست😎✌🏻
ولی شرارت تو رگمه🤣