3 ماه پیش 5 اسلاید 386 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (11)
  • حدودا درون‌گرایی 🫠
    مرسی از شرکتت .😘
    ــــــــــــــــــــــــــــ
    من که برونگرا بو_
    تایپم؟ ENFP 😁
    ولی خب راستش میانگرام

  • عزیزم درون‌گرا نیستی اگر هم باشی 25٪😊 مرسی از شرکتت .😘
    ـــــ
    به نظر خودم میانگرام_

  • imageلونا
    آنلاین

    صد در صد درونگرا:)

  • imageNika
    خوشحال

    زیاد تستت دقیق نیست به من گفت درونگرا نیستی در حالی که هستم
    به هر حال برای بار اول خوب بود✨

  • عزیزم درون‌گرا نیستی اگر هم باشی 25٪😊
    مرسی از شرکتت .😘

    تعداد پاسخ صحیح2
    تعداد پاسخ غلط3
    درصد صحیحشما به 40% درصد سوالات پاسخ درست دادید
    ____
    اقا خودمم قبول دارم.چون enfp هستم. ولی چرا تو جمع های جدید که کسی نمیشناسم میترسم حرف بزنم مسخرم کنن🥲

    • imageNika
      خوشحال

      چون ENFP ها از قضاوت فکر کنم میترسن چون زندگی شلوغ و پر ماجرا دارن و خیلی ها زندگی اینجوری ندارن
      فکر کنم

    • با شرکت کردن خوشحالم کردین ⭐🙃☺

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.