سلام کیوتا 🥳💝 فصل سوم اوشینوکو هم اومد🥳هورااا❤️ولی بهتره زیاد خوشحال نباشین چون خیلی دار.که🤐
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام کیوتا 🥳💝 فصل سوم اوشینوکو هم اومد🥳هورااا❤️ولی بهتره زیاد خوشحال نباشین چون خیلی دار.که🤐
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
راستی رندت کردم
لایک=۶۰
دیگه صبرم تموم شده باید برم مانگاش رو بخونممممممم
مرسی بخاطر راند کردم🗣😌
من که نموخام طبق مانگا پیش بره 😭
(این یک نظر شخصیه ها😅😑)
همچنین منم همینطور🗣
آخه اگه اینطوری پیش بره ممکنه یکی تو انیمه بمیره
لباس آریما شبیه لباس برای تش*ییع ج*نا*زست، با توجه به رنگ و توری روی سرش، آخرای مانگا هم آریما یه همچنین توری ای روی سرش بود🥲💔
چون آریما افثورده شده.اکوا باش قط.ع راب.طه کرده
آره اینم میشه گفت ، مخصوصا با اتفاقایی که احتمالا یکی دو قسمت بعدی پیش میاد، ولی با توجه به آخرای مانگا گفتم چون با توجه به لباسش اون بیشتر جور درمیومد😅
مگه قرار نیست طبق مانگا پیش بره-
بعضی از انیمه ها رو طبق مانگا پیش نمیبرن
میتونی برام مثال بزنی؟
بچه ها،فکر کنم آکانه هم میاد تو گروه بی کوماچی.چون تو تیتراژ همه شون لباس یک شکل پوشیده بودن.حدس میزنم بیاد
اره منم همین فکر رو میکنم
سلام کیوتا
یه کم امتیاز نیاز دارم لطفا.....👈🏻👉🏻
🥺
بچه ها من دیدم قسمت ۱ و ۲ رو از نماشا
انیمه دراگون Ani-Dragon گذاشته
مرسییی
واییییییییییی من ار نمایان قسمت ۱ و ۲ رو دیدم
وای داشتم میدیدم انتظار نداشتم اوپنینگ این فصل اینقدررر خفن باشهه.
اصن من قبل از اینکه انیمه بیاد تو یوتیوب پیش نمایش آهنگ اوپنینگ رو شنیده بودم فکر نمکردم اینقدر به وایب انیمه بخوره این فصل اوپنینگش شاهکار بود.
واسه اندینگشم یکی از خواننده های مورد علاقم به نام natoriخونده همونی که اوپنینگ اول بادشکن رو خونده اصن این فصل میشه فصل مورد علاقم از اوشینوکو👆🏻
دقیقا ولی خیلی دارم بود آی رو داخل اوپنینگ دیدی من بزرگان ریخت وقتی دیدمش😱
دقیقا همون دارک بودنش منو جذب کرد اگه کیوت بود که اصلا خوشم نمیاومد