دروددد🌷 امیدوارم خوشتون بیاد و اینکه پست جهت فانه و اصلا قصد توهین نداره اگه کسی قبلا ساخته حتما بهم بگه
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
دروددد🌷 امیدوارم خوشتون بیاد و اینکه پست جهت فانه و اصلا قصد توهین نداره اگه کسی قبلا ساخته حتما بهم بگه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اول نیستم ولی اولم💔🤡☝🏻
عالی بود
فرصت؟
عاشق پستات شدممم🛐🤧
فدات شم😭💕💐
عاااالیییی بووووددددد
مرسییییییییییی
فداتشم
خدانکنه
خیلی خوب بود کاوایییییی ممنون میشم به پست "انیمه هایی که اوتاکو ها باید ببینن "سر بزنید 💛✨
مرسییی
نهههههههههههه کیساکی نهههههههههههه نمیخوام ازش خوشم بیاد نههههههههههههههههه😭
🤡
درحال حمایت
مرسییی
🙏🙏❤
نمیفهمم چرا همه از کیساکی بدشون میاد خیلی گناه داره😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
خیلی عو🚮ض🚮یه ولی نمی دونم چرا دلم براش میسوزه
نههههه اتفاقا اون موقعی که کامیون زد بهش خیلی گریه کردم😭😭😭😭😭😭😭😭😭
هعی...
عالیبود🛐فقط سی جی😂🗿
ممنونننننننن
عالیی
مایل به فرندد
مرسییییی
حتماااا💝