5 سال پیش 10 اسلاید 801 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (53)
  • معلم کلاس اولت چطوری گذاشت بیای کلاس دوم؟

  • اگه ی کتاب بود اسمشو میزاشتم دخترک دل شکسته💔😔

  • عررر همشون خنده دار ولی اونجا ک نباید بخندیم جعررر خود منم🤣🤣🤣

  • ج چ 1:اولی و دومی و سومی و هفتمی😐😂همش خوب بود😂🌈

  • عاولیییییی منم یه تست طنز بیلیع دارم دوس داشتی چک نن
    راستی اجی میشیح؟ 🥺

  • خیلی خوب بود خیلی خندیدم 😂😂

    چالش یک : اونی که نوشته بود وقتی یکی اسم بیلی رو اشتباه میگه 😂🤟
    چالش دو : فکر نکردم تا حالا بهش😁

    راستی آجی میشی ؟؟
    از توی اون تست که یه فن دنیا بود بعد کل فن های بیلی و آریانا بهش یه چیزی گفتن از جمله خودم آخه سر بیلیم حساسم فن آریانا نیستم ولی ازش حمایت کردم خلاصه که از اونجا پیدات کردم🥺😂

    • بعدشم که تست منو گذارش کرد 😂😭

  • عالی بودش خودت ساختی با چه برنامه ای؟. :)
    میای آجی شیم؟. ⁦⊂(◉‿◉)つ⁩

    • بله عسلم خودم همرو صاختم:)
      با برنامه های ادیتور
      رح مح دیانام مقلب ب: دیبلی، سوجون، مونی🍓💚 اند یو?؟
      گایز برای حمایت شدن عز تصتا و فن های بیلی با فندون های بیلی عاجیح میشم اگح ب بعضیا گفدم نح شرمندح💙

    • من زهرا ۱۰سالمه

  • آجی سلام :)
    تو بهترین دوستی بودی که تاحالا داشتم :(
    خیلیییی دوست دارم :)
    ولی من میخوام برای همیشهههه از تستچی برم :)
    عاشقتم تو بهترین دوستم هستی :)

    • عاجیییییی کجاااااا نرووووو😢😢😢
      نههههه بمونننننن بازم یکی از عاجیامو از دست میدم کهههههه نروووووو عاجی بخاطر منننن😢😢😢 ترو خداااا😢😢
      منم عاشقتم عشقم 😢💜
      ایشالا برمیگردی 😢❤ نرو باشه؟ 😢💙
      عاجی بری باز ب یکی از غم های من اضافه میشه 😢🍓نرو توت فرنگیم😢🍓

    • شاید یه مدت بمونم ولی بعدش میرم :)

    • راستی آجی آنا کجاست؟

    • عاجی اول نرووو😢😢چرا داری میری😭😭😭
      عاجی ترو خدا نرووووو😭😭😭💔💔💔💔

    • آجی آنا من درگیر امتحانا بودم ببخشید جوای هیچ کسی رو ندادم 😐💔

    • عاجیییییییی نَََََََََ نرو لدفااااا😭😭😭😭

    • هولااااااااااا
      عاجیح نمیشح همون ی مدتو بکنیح همیشح؟ 😹😹
      بخاطر من😿دیشب هی تو فکر بودم بیام ازت بپرصم چرا میخوای بری اما نت نداشتم😿

  • عاجی خوبی چطوری؟💙
    از عاجی دیانا خبر داری؟

    • خوبم عسلم اما باز کرونام دارح شدید میشح 😿
      چی شد؟:/ مح خود دیانام دیگح دیانا کیه؟ :/

    • وات /: نه منظورم به دیانای دیگه بود(:
      یه لحظه فکر کردم عاجی تو هم هست ببخشید😂🙏🏻🙏🏻آخی ایشالا زودتر خوب میشی نفسم):💓💓💓

  • اسلاید هفت از همه خنده دار تر بود💙
    چالش ۲: رنگین کمان سیاه🥺

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.