5 ماه پیش 6 اسلاید 845 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (26)
  • عالی بود
    فرصت؟

  • شما یک هوادار کاملا سالم و مفید هستید.
    شما یک فن تعصبی نیستید و این موضوع و تفکر باز شما کاملا شایسته و مناسب است.

    تعداد پاسخ صحیح6
    تعداد پاسخ غلط0
    درصد صحیحشما به 100% درصد سوالات پاسخ درست دادید

  • شما یک هوادار کاملا سالم و مفید هستید.
    شما یک فن تعصبی نیستید و این موضوع و تفکر باز شما کاملا شایسته و مناسب است.

  • حالا من یکیو استاک کنم چه ربطی یه طرقدار سمی بودن داره؟

    • ساسنگ

  • شما یک فن تعصبی و یک هوادار سمی و تاکسیک هستید لطفا تلاش کنید خودتون رو کنترل کنید و تعصبتون رو کن کنید چون اینطور بیشتر اعصاب خودتون رو بهم می‌زنید.

    تعداد پاسخ صحیح1
    تعداد پاسخ غلط5
    درصد صحیح شما به 17% درصد سوالات پاسخ درست دادید

    نه نه این اشتباه-

  • عالیییییییییییییییییییییی👌

  • شما نسبتا یک هوادار سمی یا تعصبی هستید. تلاش کنید خودتون رو کنترل کنید تا یک هوادار و فن سالم و حامی باشید تا یک هوادار سمی

    تعداد پاسخ صحیح4
    تعداد پاسخ غلط2
    درصد صحیحشما به 67% درصد سوالات پاسخ درست دادید

  • شما یک هوادار کاملا سالم و مفید هستید.
    شما یک فن تعصبی نیستید و این موضوع و تفکر باز شما کاملا شایسته و مناسب است.

    خوبه خوشحالم تعصبی نیستم،ممنون بابت تست(تست بود دیگه؟بعد از دو سال برگشتم هیچی نمیدونم)✨

  • شما یک فن تعصبی و یک هوادار سمی و تاکسیک هستید لطفا تلاش کنید خودتون رو کنترل کنید و تعصبتون رو کن کنید چون اینطور بیشتر اعصاب خودتون رو بهم می‌زنید.

    تعداد پاسخ صحیح3
    تعداد پاسخ غلط3
    درصد صحیحشما به 50% درصد سوالات پاسخ درست دادید
    --------------
    بارسا مال منه پخ پخ

  • @𝘙𝘢𝘭𝘪𝘢𐙚
    من فقط یکی رو اشتباه زدم فقط اونی که میگه دوست دارید تو اون فرد فقط برای خودتون باشه.. خب اخه چیکارر کنمم خیلی دوسشش دارمم دلم میخواد فقط دوست/مال خودم باشه اخهه ولی خب بقیه رو درست زدم •~•
    ______
    راست میگه بنظرم ویرایش بزن منم دوتاشو درست زدم همینو زد

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.