5 سال پیش 6 اسلاید 708 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (22)
  • من خدا رو شکر سوتی ندادم 😐😂🤲

  • من اشتباه نکردم فقط یبار بهم تو اسکای روم صدا داد معلممون بعد یک سوال پرسید بلد نبودم صدامو قطح کردم وصلم نمیکردم😌😌😌

    • منم همینطور🗿🤧

  • راستی اینم هست
    ویس عربی گرفتم بعد قبلش تازه تمرین زبان کرده بودم
    در جواب به جای نعم گفتم یس 😅خوب شد نفرستادم

  • من ویس رو اول تو پیام های ذخیره شده میگیرم بعد میفرستم تو گروه کلاس
    بعد یه بار ویس بهداشتو که قبلش تو پیامای ذخیره شده بود فرستادم تو گروه عربی 😁

  • من یه بهر تولد خواهرم بود فرداش کلاس داشتم داشتم ویس میگرفتم ویسم تمام شد گرفتم بعد حواسم نیود نشستم رو بادکنک گفتم نترکیدی همونو ویس گرفتم اشتباهی فرستادم😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.