خاب، برا اینکه بیشتر با امیدمون آشنا بشیم🦄
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
خاب، برا اینکه بیشتر با امیدمون آشنا بشیم🦄
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
جیهوپ
نمد خو دوسش دایم دیه 😭😭
:)🍡
ج.چ : بی بایسم همه رو یه اندازه دوست دارم من یه مدت میشم نامجون یه مت جین یه مدت شوگاو..... همین طوری ادامه داره 😁
منم کپی توعم
تستت عالیه
ج چ : من همشونو دوس دارم
میص لاوم *^^*
بیا بغلم:)
بایسم جیهوپه🥰😙💜
چون شبیهش هستم و احساس همزاد پنداری میکنم باهاش و امید دادنشون دوس دارم کلا به خاطر اینا دیگه....😙😙💜💜
چ جالب منم کُپی هوپیم
بایسم نامجون
چرا؟چون خراب کار
😹😹
هوپی خودمم😻🍓
ج چ:بایس...همه اعضای بی تی اسو دوست دارم🙂
میص تستمو انجام دادی*^^*
تستت خوبه
بایس ندارم
لطفا به تست های منم سر بزن
چشم:)
چالش:جیمین و شوگا چون که خیلی مهربونن قلب مهربونی دارن خیلی دوسشون دارم
:) چ دلیل زیبایی💜