سلام و درود بریم تا صدا پیشگان شکارچیان شیاطین کیپاپ رو بررسی کنیم
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام و درود بریم تا صدا پیشگان شکارچیان شیاطین کیپاپ رو بررسی کنیم
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
وای عاااالی بود!!!!حرف نداشت!!!!نگو تو هم عاشق انیمیشن شکارچیان شیاطین کیپاپ هستی؟!😆
ممنون🥹
شکارچیان شیاطین کیپاپ جزء بهترین انمیشن هاست❤
وای آره دقیقااااا👌👌👍👍🩷🩷
ان هیو خیلیییی شبیه جینو و منم جینو رومی دوست دارم💜🙌🏻
عالی بودددد🛐
آن هیو سوپ چه خوشگلهههیدیدثدسمپ🎀
عالی بود عزیزم ولی این باید داخل دسته انیمه میبود چون شکارچیان شیاطین کیپاپ انیمه هست نه کارتون🤗ولی بازم عالی بود💝
مرسی از راه نمایی شما،چون پست های زیادی نساختم هنوز تجربه کافی ندارم.
بازم ممنونم از راهنماییتون🌺
خواهش میکنم بلاخره ما تازه کارا باید به همدیگه کمک کنیم🤗💝
کجاش انیمست؟ 😑
عزیزم این انیمه هست نه کارتون باید بدونی🎇
نمیشه انیمه گفت چون ساخت آمریکا است انیمه منحصرا به انیمیشن های ژاپنی گفته میشه(حتی به انیمیشن های کره ای یا چینی انیمه گفته نمیشه) و در واقع انیمیشن کلمه مناسبیه عزیزم💗
اها
خب آخه چون که همه میگن انیمه نه انیمیشن
عالی دیگه نظری ندارن
عالی
میدونستم
عالی بود
ان هیوسوپ...
فقط لی بیونگ هاننن
عالی