سلام خوشگلا خوبین امیدوارم از پستم خوشتون بیاد❤😊
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام خوشگلا خوبین امیدوارم از پستم خوشتون بیاد❤😊
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چرا آنقدر خوب بود؟
چرا پشمام ریخته🎀؟
واقعا ما چرا وقتی مامانمون میگه درس بخون نمیخونیم وقتی نامجون میگه میخونیم🍓؟
(برم جارو بیارم پشمامو جمع کنم😃)
برو برو😂😂
🧹🧹🧹 بیا بگیر دیگه نمیخواد بری بیاری تازه سه تا هم بهت دادم
میشه یک دقیقه بیای پیوی؟😃
باشه
اومدم اومدم قهر نکن😅😂
اومدم اومدم
بیا بیا
پرفکت💜فایتینگ
قربونتت
ببین اسلاید ۷ به طور کامل حق بود و منم باهات موافقم البته همشون تقریبا حق بود 👌👌👌💜💜💜💜 به هر حال عالی بو. پستت
آیدل من کوووووو؟؟؟؟
🤣🤣🤣🤣
منظور در آینده بود داداش
از آینده میام الا ۲۰۳۰:بی تی اس کو؟
چرا کامبک نمیدن؟.....
نگو که وقتی میگی ۳۰ ۲۰ دلم خون میشه
چرا میدن دقیقا عید میدن(از عید بدم میاد من مثلا که چی بشه دو دیقه میری خونه یکی میشینی دو دیقه دیگه میری خونه یکی دیگه میشینی حالا بی احترامی نشه ولی من خوشم نمیاد)
عالییی بود خیلیی حق بودن🎀
قربونتتتتت
عشقمیی❤
عالیه سیسی😊💓
نگاشون کن جوجه های بامزهههههه😂❤
جوجویییییییی
مرسی گلم
فداتشم
😁😁❤❤
عالی بوددد
قربونتتتت
عالی بود 🌻🌻🌻🌻
مایل به دوستی ؟
مرسی گلم
چرا که نه
🎉🎉🎉🎉🎉🌻🌻🌻🌻🌻
بهت پیام دادم تایید رو بزن تا بتونم بهت پیام بدم
خب برای من نوشته شما باید تایید کنین
اس دو: من و دوستم XD
منم همونم بعد همیشه مدیر میومد میگفت یکیتون بره یه جا دیگه بشینه تا جد و آبادش قسمش میدادیم ولی همیشه هم سر این جنگ بود که کی با دوستاش پشت بشینه😅
دقیقا XD
عالی بود کیوتی
قربونت