سلام توت فرنگیا حالتون چطوره ؟ همین طور که دارین کاورمون با حضور بانو آسا رو مشاهده میکنید این کیک ها رو بخورین تا بریم سر پست 🎂🍰🧁
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
ممنون میشم به پست آخرم «ما ایرانی شادیم...» سر بزنید
آبنبات
عالیی
6 جون برام موند😂
ابنبات
آبنبات
ابنبات
۹ جون دارم
ااا آفرینننن
آبنبات
سه تا جونم میمونه
آفریننن