دماغ گرفته، اما دل باز! اینجا همهچیز درباره طنزهای سرماخوردگیه به جمع ما خوش آمدی!
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
دماغ گرفته، اما دل باز! اینجا همهچیز درباره طنزهای سرماخوردگیه به جمع ما خوش آمدی!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
الان سرما خوردم با بیچارگی دارم فین میکنم نفس نمیتوانم بکشم تب دارم ۵۰ تا دستمال هم رو تختمه
الله اکبررررر
تو خانواده شماهم اینجوریه که اگه مریض هستین و بخندین یعنی اینکه کاملا سالمید؟
تو خانواده ما نشونه ی بهتر شدنه
هعی
منو الان سرماخورد نه من سرما رو ولی طبق معمول ۲۰ دقیقه دیگه باید به دیدار معلمین گرامی برم
مامان من مریضم باشم منو میفرسته مدرسه حداکثر باری که غایب بودم ۲ بار بوده
ولی یه عالم بلا سر ادم میاد
تو مسابقه مهم ترین کاری که انجام دادین شرکت کنین
ببینم چی میگین
باحال بود😂
عالییی😂