5 سال پیش 6 اسلاید 1,044 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی داستان

نظرات بازدیدکنندگان (52)
  • لطفا رمان منم بخونین اسمش باتو شاید بی تو هرگز یه رمان درامیونیه
    و البته رمانت عالیه🌹🌹

  • اجی پارت بعد پلیز

  • مَلفوی یه ملت منتظر پارت بعد داستانتن😒

    اینم به سبک هری وقتی با دراکو حرف میزنه😹

  • عالیییی بود💖💖💖 فکر کنم رون از دنریس خوشش میاد!

  • وای عالی بود👌🏻😊
    خیلی خوب چالش:نمدونم😁

  • عالییییییییییییییییی مثل همیشه عاجی جونم 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙😘😘😘😘😘
    چالش : دنریس رو دوست داره (چیه خب جواب منتقطی به ذهنم نرسید😐)

    • مرسیی عاجووو😍😍😍😘😘😘😘😘😘
      ولی جوابت درسته عاجی😐😂😂
      چرا لو میدم؟ واقعا نمیدونم😐😂

  • پارت بعععععععععععد رو بنویییییییییییییس
    زووووووووووووووود💙💙💙

    • ببخشید امتحانا شروع شده پارت بعد یکم بعد میاد یکی دو هفته بعد☹

  • عالی عالی بود عزیزم خیلی خوب بود❤❤❤😘😘😘😘 بی صبرانه منتظر پارت بعدی هستم💋💋💋
    چالش : رون همیشه روحیه ای شاد داره🤣🤣🤣🤣خب نمد😐😂😂😂ولی فکر کنم برای اینکه هری دیگه نمیتونه باهاش ازدواج کنه و اون میتونه دل دنریس رو ببره😂😂😂چی گفتم😅😅

    • مرسی خوشملم😂💕😘😘
      واقعا چرا هر چیزی توی ذهنمه شما توی نظرات میگین 😐😂

  • عالی بود پارت بعدی کی میاد؟

  • دنریسسسسس .... مرگگگگگ
    یه رمان بهت معرفی کنم برو بخون حالشو ببر اسمش
    پناهگاه یک قاتل ... هست از اجی . shailan
    خیلی باحاله .. الان پارت اولشه

    • مرسی قشنگم😍😍😍
      اگه وقت کردم حتما میرم مشکل اینه که اونقد به خاطر امتحانا سرم شلوغه حتی نمیتونم تست های عاجی هومو بخونم😞

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.