شناخت خود از لحاظ هنر و نقاشی
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
شناخت خود از لحاظ هنر و نقاشی
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
شخصیتت دقیق،واقعگرا و جزئی نگره
تو به رئالیسم نزدیکترین مثل ورمیر یا رامبراند
به جزئیات وسواس داری
زیبایی رو در واقعیت میبینی
نگاهت تحلیلی و عمیقه،حتی در هنر
ـــــــــــــــ
صحیحححح...عالی بود:))
جواب آخر برعکس هرچی زدمه ولی به طرز عجیبی دقیقا منم
شخصیتت دقیق،واقعگرا و جزئی نگره
تو به رئالیسم نزدیکترین مثل ورمیر یا رامبراند
به جزئیات وسواس داری
زیبایی رو در واقعیت میبینی
نگاهت تحلیلی و عمیقه،حتی در هنر
مجموع امتیاز شما18 امتیاز
مرسی خوشگلم
شخصیتت دقیق،واقعگرا و جزئی نگره
تو به رئالیسم نزدیکترین مثل ورمیر یا رامبراند
به جزئیات وسواس داری
زیبایی رو در واقعیت میبینی
نگاهت تحلیلی و عمیقه،حتی در هنر
مجموع امتیاز شما18 امتیاز
عالی بود عالی. مخصوصا برای من که عاشق نقاشیام
شخصیتت دقیق،واقعگرا و جزئی نگره
تو به رئالیسم نزدیکترین مثل ورمیر یا رامبراند
به جزئیات وسواس داری
زیبایی رو در واقعیت میبینی
نگاهت تحلیلی و عمیقه،حتی در هنر
____________________________________
عالی بوددد 💚🎀
شخصیتت دقیق،واقعگرا و جزئی نگره
تو به رئالیسم نزدیکترین مثل ورمیر یا رامبراند
به جزئیات وسواس داری
زیبایی رو در واقعیت میبینی
نگاهت تحلیلی و عمیقه،حتی در هنر
مجموع امتیاز شما 19 امتیاز
اسمم منم بنیامینه مخفف اینه😅
سلام عالی ولی میشه بگی چرا اسمتو شبیه من گذاشتی؟
خب اسمم بنیتاعه مخفف اینکه دیگه
شخصیتت دقیق،واقعگرا و جزئی نگره
تو به رئالیسم نزدیکترین مثل ورمیر یا رامبراند
به جزئیات وسواس داری
زیبایی رو در واقعیت میبینی
نگاهت تحلیلی و عمیقه،حتی در هنر
مجموع امتیاز شما18 امتیاز
درست بود:)