من اصلا قصد توهین به کاراکترهارو نداشتم و این پست فقط جهت فان هستش لطفا توهین در نظر نگیرید
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
من اصلا قصد توهین به کاراکترهارو نداشتم و این پست فقط جهت فان هستش لطفا توهین در نظر نگیرید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اول نگفتین پس من اولمممم
عالیهههههه
مرسییی
قشنگ بودش🩷🥇
مرسییییییی💕
من با پوست های تو فن تست چی شدم 🤍
فدات شم😭💕
چقدر سممممم بوددددد 😂🎀
ولی آفرین ایده جالبی بود ❤🎀
مرسیییییییی
من وقتی اجتماعی می خونم چیزی که حفظ می کنم:
💃
باهات کاملا موافقم این چیزا هم تو دست شویی به ذهنم میرسه😂🤣🤣
دقیقا🤣
من گفتم الان هانكوك رو مياري با روبين و اينا ( خودم قبول ندارم اين قضيه رو )
اصلا تصور نداشتم جررررررر 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤡🤡
ووااای خدا عالی بود😂✨🌷
قربونت💕🎀
خدا نکنه 🌷✨
داشتم تاریخ میخوندم. آره داشتم میگفتم-
🤡