سلام چخبرا . بعد ۲ سال برگشتم . توی این پست سعی دارم شمارو با نزدیک ترین و باحال ترین ژن هایی که نزدیک به انسان ها هستن اشنا کنم . قراره اینجور پستارو بیشتر داشته باشیم✌🔥
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
الان ما موزیم XD
عالیییییی
میدونید چرا موز؟
چون تو بذاق دهنمون هم پروتیین وجود داره
موز..
وقتی میخوام موز بخورم
سلام پسرعمو موزی!سلام دخترخاله موزی!
جالب بود.
خداقوت بهت سازنده🌼