کفشایی که خیلی خوشگلنن
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
کفشایی که خیلی خوشگلنن
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فقط مشکیش قشنگ بودازنظرم
البته من اون کفش های اسلایدهای قبل رو خاطره خوبی ندار_😃💔
وگرنه همش زیبابود
کفشا خیلییی خوشگل بودن ( منممممم میخواممم) 😭🌱✨
پـستـت عـالـی بـود خـانومـی 💞
خـوشحـال مـیشـم بـه پسـت آخـر منـم سـر بـزنیـن 💞
اره حتما کیوتم💕✨
وای کفشاش خیلی جینیگیلی داشت ساده ش هم بد نیست
ولی عالیی بودد
میخواستم یه نکته واسه بهتر شدن پستات بگم فقط امیدوارم حرفام دلتو نشکونه یا ناراحتت نکنه🙂💞
اینجور پستا بی محتوا شناخته میشن و ممکنه بخاطرش کامنتای منفی زیادی زیر پستت ببینی . شاید بهتر باشه پست های پر محتوا تری بسازی و امیدوارم همیشه موفق باشی😃🎀
نه بابا عشقم چرا ناراحت بشم سعیمو میکنم💖✨
تو میتونییی
کم محتوا بود، امیدوارم در اینده بهترر باشی
مثل اینکه تازه به تستچی اومدی خیلی خوش اومدی💞
مرسییی💖💖