9 ماه پیش 20 اسلاید 6,232 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (55)
  • عالیییییی بود :)
    چرا باید با پیکمی کلاسمون برم بیرون 🥲🥺
    جمعا 510 تومان خرج کردم 🫂🩵

    • وقتی همه چی خوبه اما اون یه عامل خارجی داره اجازه نمیده🤗😂

  • کتابخونه
    عصر
    کرا-شم
    خرید
    سینما
    موتور
    خوراکی خوردن
    شب
    409 ت خرج کردم بعد تو زندگی واقعی همچین پولی برام قفله😂
    خیلی پست جالبی بود🛐🗣

  • ۴۱۹

  • امروز خلیبی خشبگذشت

  • عصر با موتور و کراشم میرسم کتاب خونه بعدشم میرسم رستوران برای خوراکی خوردن میرم لایک میکنم خرجمم شد۵۱۰تومن
    امروز خیلی خوش گذشت
    پشمام درست بودن🗿
    تازه کارم اگه میشه لطف کن حمایت کن🎀

  • عصر با کراشم میرم کتاب خونه برای خوشگذرونی بعدش برای خوراکی خوردن با موتور میرم سینما شب برمیگردم😅
    پیچ در پیچ شد ولی خبب... در راه هم 510 تومان خرجم شد😅

  • ۴۹۱
    با پیک میرم کتاب خونه با موتور تا شب میمونیم و بعدشم میریم سینما
    انرپز خلاب حوبدگپیخ: امروز خیلی خوش گذشت
    اصلا عالیییییب
    امزثذ تفتن. حثبپحگذبم: امروز اصلا خوش نگذشت
    اصلا عالیییبییییییییبب ترذ

  • بچه ها یه سوال یه پستی رو سه بار زدم میگه کم اهمیت هست راجع به تئوری شکارچی شیاطین کیپاپ و من دیدم خیلی ها پست ساختن و کلی فکت کمیاب پیدا کردم ولی رد می‌کنه چه کار کنم

  • صبح با کرا.شم میرم کتابخونه برای خوشگذرونی بعدش میرم سینما با مترو برای خوراکی خوردن شب برمی‌گردم

    کراشم؟جینو باشع

  • صب زود می رم کتابخونه بعد با کراشم می رم سینما و مردم و ایسگا میکنم بعد ظهر با موتور می رم خونه ۵۱۰ تومن هم خرج کردم لایک هم کردم
    خزازم‌زمویتا

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.