این تست درمورد اینه که آیا آدمی هستی که همیشه د*ع*و*ا میکنه و یا یک آدم آروم هستی
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این تست درمورد اینه که آیا آدمی هستی که همیشه د*ع*و*ا میکنه و یا یک آدم آروم هستی
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
مال من اکثرا ۲ و ۳ بود
(:
0امتیاز 😑
ولی من خوشحالم ☺
عزیزم باید ببینی کدوم گزینه رو بیشتر انتخاب کردی،حالا اگه مثلا بیشترین انتخابت گزینه ۲ بوده،بیا نتیجه ببین برای گزینه ۲ چه توضیحی نوشته
عالی بود.
خسته نباشی🌸
مرسی قشنگم
اگه بیشتریا :
۱ بودن = رفتار بد تورو عصبی میکنه و سریع مداخله میکنی
۲ بودن = رفتار بد عصبیت میکنه ولی تو ترجیح میدی که مداخله نکنی
۳ بودن = معمولا ترجیح میدی دعوا راه نندازی
مجموع امتیاز شما0 امتیاز
۰ چیه؟؟
باید ببینی جواب هات بیشتر ۱ بودن یا ۲ یا ۳.
بر اساس جواب هات نتیجه معلوم میشه.
ممنون💖