سلامسلام میدونم دلتون برا پستام تنگ شده بود تقریبا هشت ماه یا بیشتره که اینجا نبودم و پستی نزاشتم چون به اوناکانتم دسترسی ندارم از این به بعد اینجا فعالیتم ادامه میدم زیاد طولش نمیدم بریم سراغ پست جدید...
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
من منتظر کینگتن و بپ بودمممم
وای شاهکارن🛐🛐🛐
پاشیم بریم همه رو دان کنی-
انصافاااا بلو اند گری یکی از محشر ترین آهنگایی هست که شنیدم خیلی حس خوب و آرامش بخشی داره :)
چهارمیه فکر کنم اپساید دون کیس بود، خسته نباشیی عالی بود
Bag bad back شاهکاره
عالی بود خسته نباشیی
ولی عکسی که واسه ایتزی گذاشته بودی کیوف بودا