بیاین خوشبین باشیم و فکر کنیم امسال هم کلاسا آنلاینه😂
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
بیاین خوشبین باشیم و فکر کنیم امسال هم کلاسا آنلاینه😂
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام بچهها میتونید پستم به نام:مسابقه ی بلاگ کاربرcore: رو لایک کنی؟🤭راستی ادمین پستت لایک شد اگه که پینش کنی خوشحال میشم💘
✨𝐈 𝐬𝐡𝐢𝐧𝐞 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐛𝐚𝐲𝐛✨
پرفکت بی نظیر بودی🥰
عالیییی
مرسییی😇😇
خواهش میکنممم💕
میای پیوی؟دلم برات تنگ شده🙃
خیلی حال میده
میدونم پستت جنبه ش فانه ولی واقعااا امیدوارم مجازی نشه، اگه بشه شاید خیلیا خوشحال باشن از اینکه درطول سال زیاد درس نمیخونن و فقط امتحانای اخرشونو جدی میگیرن،راحت تر تقلب میکنن یا بیشتر میخوابن ولی اگه همینجوری چند سال این روند ادامه پیدا کنه واقعا اینده ی خیلیامون به فناست و واقعا از این جهت نگرانم که مجازی نشه
دقیقاااا
من امسال سال آخر ام اگه مجازی بشه و باعث بشه نمرات امسالم خوب نشه......آینده ام رو به نابودی میره
مانگا سگ های ولگرد بانگو چپتر 124.5 (بررسی)
ببخشید میشه یکی_
مال ما اینجوریه که سر این که کی زودتر حاظر/ سلام رو میده😐😐ولی هیچکی به پای من نمی رسه😜🤘🏻
جونبابا😂
فقط منم که دوست ندارم مدارس آنلاین شه؟ اخه همش خوابمون میاد سر کلاس، برق میره انتن نداریم، چیزی هم یاد نمیگیریم و خوش نمیگذره واقعا مزخرفه
فقط تو نیستی منم نظرم همینه
امیدوارم امسال مجازی نشه