درود ! چطورین جوجوهام؟؟ به درخواست آرتور کاور رو وینتر گذاشتم(نمیشناختشون ولی خب) امیدوارم خوشتون بیاد💝
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
درود ! چطورین جوجوهام؟؟ به درخواست آرتور کاور رو وینتر گذاشتم(نمیشناختشون ولی خب) امیدوارم خوشتون بیاد💝
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام خوشگلای من !🎀
میشه به پست آخرم با عنوان :💗
- من اینجا بوقم ؟
سر بزنید و حمایت کنید؟ در عوض خودتون هم حمایت میشید!🌊💘
مرسی ادمین، میشه پین کنی؟😭🌷
به پست برید کنار x اومده(تستچیcore) سر بزنید
ادمین فرشته پین؟
ادمین گوگولی ببخشید واسه تبليغات🥲
خب راستش من یک پست به نام من مدرک دکترا تستچی رو گرفتم ساختم ممنون میشم بهش سر بزنید
...
پستت عالی بود😊💫✨
پستتت عالی بود🥲🌸
من یه پست به اسمزن سبز یا green lady (بررسی) دارم که همونطور که میدونید در دست بررسیه🌸☺
خوشحال میشم اگه ناظری و تو لیستتون هست منتشرش کنید🌸☺
ادمین زیبا پین؟🌸
اول شدم
فرصتتتت
شاید فرصت🎀
واییی اس۴ و ۵ بسی حق🚮🤡اصن از تو دیوار یه آگهی های عجیب نه ها عجیییبی پیدا میشه که بذار نگم😑🚮
چرا تو پربازدیدا نیست؟ 201 لایک داره کههه
احتمالا شخصی شده
داخل مایکت ی مشت بچه سالن، فقط هیت میدن به گروهای رندوم کیپاپ و فکر میکنن خییلیییی گنگن😐💔
حق