5 سال پیش 8 اسلاید 551 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (27)
  • عالی بود😂
    لایک کردم

  • دقیقا😐😐

  • آجی شنیدم افسرده یی حالت خوبه؟!

  • شت😂😂😂

  • باشه آجی گلم هرچی تو بگی راستی آجی چجور تستایی رو بیشتر دوست داری بسازم ؟

    • من بیشتر دوست دارم که تست ها ترسناک باشه یا داستان ترسناک خوب و باحال و هیجانی تخیلی 😘🥰😘🥰😁😁😁این جوری دوست دارم اجی😘🥰😘🥰

  • آره آجی در مورد همینه ولی موضوعش رو میگم مثلا میراکلس باشه یا هری پاتر یا بلک پینک یا یه چیز جادویی بین اینا بگو مرسیییی

    • خوب به نظرم اجی جون درباره جادو باشه😘😍😍😘و یکمم ترسناک باشه که تستچی قبول کنه جون من خیلیییی فیلم ترسناک و چیز های ترسناک رو دوست دارم😍😘😍😘😍😘😁😁

  • سلام خیلی خوب بود 😍
    میای اجی شیم 🤔

    • مرسیییی اره حتما من سلنا هستم ۱۰ساله😘😍😘😍

    • منم یسنا هستم ۱۱ساله ❤❤❤❤

    • خوشبختم😘🥰😘

    • منم خوشبختم ❤❤❤❤❤❤❤❤

  • واییی مرسیییی آجی شدی
    راستی آجی میشه بگی چه داستانی بسازم دوست داری ؟؟؟

    • خواهش میکنم اجی به نظرم بیشتر یه داستان بساز درباره عشق و اینا😄😄😄

  • دقیقا همشون درست بود😂😂😂عالی بود ❤

  • واقعا راسته به خدا مخصوصا موقع دعوا ههههههههییی شکلک به افق خیره شدن هم ندارم بذارم😅
    وای شخصیت های کارتونی من یه آرزوی تولد و یه آرزوی سیزده به درم رو به خاطر این از دست دادم 😑🤕

    • وای منم همین طوری هستم اجی تو برگتییییییییییی🤩🤩🤩🤩🤩🤩😍😍😆😍😆😍😍😍😍خیلیییییی خوش حالممممم 😂😂😂😂هی منم آروزی تولد و سیزده بدر رو از دست دادم بخاطر این😂😂😂منم تو دعوا ها هیچی نمیگم و هیچی یادم نمیاد بعد دعوا تو خیالم چرا فحش ندادم چرا اینو نگفتم 🤣😂😂😂😂

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.