درود دوستان این سری تست ما راجب این یا اون هست ورژن غذا که در ادامه باید گذینه هارو انتخاب کنید ، بزن بریم 😄
9 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
درود دوستان این سری تست ما راجب این یا اون هست ورژن غذا که در ادامه باید گذینه هارو انتخاب کنید ، بزن بریم 😄
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کباب
انتخاب عالییی
پارت دووووو
حتمیی 🌷
فقط غذای ایرانی...
البته لازانیا رو بیشتر میدوستم☺
دقیقااا غذای ایرانی باشد و بست اما خارجی هم خوشمزه 😃💕
پاستا تا ابددددد🥹🩷
عالیهه 😃✨
عالیییییییییییی
🪼🎀🪼🎀🪼
مورد علاقه ام هم قرمه سبزی و پیتزا
ممنونمم 💕
من از کشک بادمجون و میرزا قاسمی و قیمه و آبگوشت و ماکارونی و فسنجون و قرمه سبزی بدم میاد بدم نمیاد متنفرم 👌👌
اوکیه منم از میرزا قاسمی و قیمه و خورشت کرفس و پاستا و فسنجون خوشم نمیاد 😃🤝 البته علایق هرکی متفاوته
👌👌👌
همرو دوست دارممممم
منم تقریبان همرووو دوست داشتم 😁✨
تو کدوم هارو دوست نداشتی ؟
ام... قیمه ، خورشت کرفس ، فسنجون ، پاستا میرزا قاسمی ، البته همه ی اینا خوشمزه و معروفن ولی خوب من دوست ندارم 🫠
منم از پاستا خیلی خوشم نمیاد ولی خب میخورم .
چقدر زیاده داداش 😂
سخت بود😁😅دیدم کاورش دازایه عین چی اومدم توش😅
عالیی بود 😇
ممنونمم بابت نظر و اره منم دازای رو خیلی دوست دارم واسه همین کاور رو دازای گذاشتمم و اره بابت خوشمزه بودن غذا ها گذینه هردوتا رو هم گذاشتمم 🤗
آره خیییلیییی سخت بود خوب شد همچین گزینه ای بود🤣❤
فرصت؟
چه سخت بود...
اره چون همه ی اینا غذا های خوشمزه ای هستننن برای همین گذینه هردوتا رو گذاشتم تو تست 😉
منطقی