11 ماه پیش 5 اسلاید 376 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (20)
  • @The amirhassan
    نه من آدم انتقاد پذیری هستم
    ______
    مرسیییییی
    ببخشید ذوقتو کور کردم
    ولی به هر حال برا ادیتش هم زحمت زیادی کشیدی پس خسته نباشی فداتشم 👐

  • ممکنه سانسور یا دوبله فارسی باشه...

  • عزیزم اینجور تستا توی تستچی دیگه محتوای خاصی ندارن
    امیدوارم تست های بهتری از تو ببینیم

  • @– ناگیسا –
    درستش : من این پست رو دوست نداشتم چون تپش جزییات و غیره نداشت پستی توی لیست آناناسم هست رو بخون ...
    ______
    من نمیگم موضوع بی محتواست دوست نداشتم من میگم بهتره جزئیات بیشتری رو تو تستش میگفت و فقط دو تا جمله رو تست نمیکرد

  • مثلا دو تا جمله رو بیای تست کنی بدون اینکه به جزئیات بپردازی
    این بیمحتوا هست
    و این بهتره که اسلایس بشه

    • رات میگی میتونست اسلایس کنه

  • @– ناگیسا –
    درستش : من این پست رو دوست نداشتم چون تپش جزییات و غیره نداشت پستی توی لیست آناناسم هست رو بخون ...
    ______
    نگاه کردم ولی خب راستش رو بخوای تستایی که زیاد ساخته شدن از چشم آدم میوفتن و درسته بعضیا ممکنه که با استعداد باشن و جالبش رو بسازن ولی باز کسایی که تو این موضوع استعداد نداره رو وادار به ساختن میکنن این نوع تستا بی محتوا خطاب میشن و همچنین اگه یه تست محتواش در حد اسلایس باشه و اگه نخواد با جزئیات بگه بهتره اسلایسش کنه هم بی محتوا حساب میشن (ادامه کامنت بعد)

  • راستی فراموش کردم بگم اگه جای تست پستش میکردی هم بهتر بود

  • خسته نباشید

  • به امید دیدن تست / پست های با محتوا تر از شما دوست عزیز

  • خسته نباشی
    ولی خب ببین این تست شما هم محتوای خاصی نداشت که بگم مثلا با جزئیات توضیح دادی که سانسور داره یا نداره فیل 🐘 تر شکن میخواد با کیفیته یا غیره
    تو فقط اومدی گفتی با فلان برنامه رایگان انیمه ببین همه چیز داره و تو هر اسلاید فقط یه کلمه اش رو گفتی و اگه حداقل چند تا برنامه پیشنهاد میدادی باز بهتر میشد
    من راهنمایی هم کردم و این یه انتقاده لطفا به دل نگیر فداتشم

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.