این پست فقط جهت فانه و قصد توهین به هیچ کسیو ندارم🎀
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
این پست فقط جهت فانه و قصد توهین به هیچ کسیو ندارم🎀
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
پست آخرم (x: کاش حداقل یک روز..)
حمایت بشه؟ خوشحالم میکنین🫂🤍 ادمین زیبا پین؟
بهترین بوک! (بررسی) منتشر شه شیرینی امتیاز میدم به ناظر جون😀💗
اس 2 - بدبخت تر از مولتی فنا نیست 🤕
وایییی دقیقااااا
وای خیلی خوب بود✨🎀 فقط اسلاید آخر 🤣🤣🤣
مرسی قشنگممممم🎀
بوسسس
اسلاید دوم خیلی حق بوووود 🥲
واییییییییییی آهنگای تو نتیجه همشون گادننننننن😭😭😭😭
بیشتر سعی میکنم آهنگای کمتر شنیده شده معرفی کنم چون معروفا رو همه شنیدن🎀
هانتریکس و ساجا بویز رو دوست داشتم ، ولی واقعا دلم کی دی ای رو میخواد
امیدوارم مثل بلک پینک برگردن🎀
منم :))))
ولی استریمای جامپ نسبت به قبلا خیلی کم نیست؟
آهنگ جامپ نسبت به آهنگای قبلیشون زیاد قشنگ نیست و البته به نظر من تقصیر خودشونم هست چون بعد سه سال برگشتن و به جای اینکه با آلبوم دبیو کنن با تک آهنگ دبیو کردن (حداقلش باید یه مینی آلبوم بیرون میدادن)
Farewell, Neverland _ TXT خعلیییی خوبههه
جدی نمیشه دیرتر خبر بدنننن؟ اخه یه ماه زودتر😭😭😭
آی ام فسیل☠️
عالییی بود