11 ماه پیش 10 اسلاید 610 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (69)
  • خوشحال به نظر میرسی. ولی واقعا هستی؟!✶ به لیست بسیار زیبا:) افزوده شد.
    توسط 𝐸𝓂𝒾𝓁𝓎
    --------------
    زیبا مثل شما✨💗

  • "لبخندت واقعی‌ه، اما خسته‌ست. شادی‌تو دوست داری، ولی باید براش بجنگی. روحت مثل غروب بهاریه؛ زیبا ولی زودگذر."
    پیام تست : تو داری دوام میاری، ولی لازم نیست همیشه محکم باشی. یه‌کم جا برای استراحت روح بذار.
    برام کامنت کن چی شدی زیبا🌟💕
    ------------------
    اینم خودم🌟💕

  • پست آخرم (x: کاش حداقل یک روز..)
    حمایت بشه؟ خوشحالم میکنین🫂🤍 ادمین زیبا پین؟

  • لبخندت واقعی‌ه، اما خسته‌ست. شادی‌تو دوست داری، ولی باید براش بجنگی. روحت مثل غروب بهاریه؛ زیبا ولی زودگذر."
    پیام تست : تو داری دوام میاری، ولی لازم نیست همیشه محکم باشی. یه‌کم جا برای استراحت روح بذار.

  • "لبخندت واقعی‌ه، اما خسته‌ست. شادی‌تو دوست داری، ولی باید براش بجنگی. روحت مثل غروب بهاریه؛ زیبا ولی زودگذر." پیام تست : تو داری دوام میاری، ولی لازم نیست همیشه محکم باشی. یه‌کم جا برای استراحت روح بذار.
    مثل همیشه توصیف های خوبت 🤍✨

  • "لبخندت واقعی‌ه، اما خسته‌ست. شادی‌تو دوست داری، ولی باید براش بجنگی. روحت مثل غروب بهاریه؛ زیبا ولی زودگذر."
    پیام تست : تو داری دوام میاری، ولی لازم نیست همیشه محکم باشی. یه‌کم جا برای استراحت روح بذار.
    برام کامنت کن چی شدی زیبا🌟💕

    مجموع امتیاز شما14 امتیاز
    ____
    عالی بود

  • "لبخندت واقعی‌ه، اما خسته‌ست. شادی‌تو دوست داری، ولی باید براش بجنگی. روحت مثل غروب بهاریه؛ زیبا ولی زودگذر."
    پیام تست : تو داری دوام میاری، ولی لازم نیست همیشه محکم باشی. یه‌کم جا برای استراحت روح بذار.
    برام کامنت کن چی شدی زیبا🌟💕


    واقعا...خیلی عالی بود🫠🛐

  • "تو اونجایی هستی که نمی‌دونی دل‌تنگی، یا فقط زیادی ساکتی. روحت داره راه می‌ره، ولی انگار بار زیادی برداشته. صدات توی سینه‌ته، ولی درنمیاد."
    پیام تست : این بی‌حسی، دفاعه نه ضعف. ولی یادت باشه قرار نبود همیشه زنده بمونی، یه‌وقتا باید زندگی کنی.
    برام کامنت کن چی شدی زیبا🌟💗
    ___
    جالب بود، خسته نباشیی💘

  • "تو اونجایی هستی که نمی‌دونی دل‌تنگی، یا فقط زیادی ساکتی. روحت داره راه می‌ره، ولی انگار بار زیادی برداشته. صدات توی سینه‌ته، ولی درنمیاد."
    پیام تست : این بی‌حسی، دفاعه نه ضعف. ولی یادت باشه قرار نبود همیشه زنده بمونی، یه‌وقتا باید زندگی کنی.
    برام کامنت کن چی شدی زیبا🌟💗
    ___________________________________
    ☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆●☆
    خیلی ممنون بخاطر تست عالی 👍

  • برای اس ۸ باید بگم میزنم تو پوز طرف،حق نداره هرچی از دهنش در میاد بارم کنه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.