لایک؟
مجموعهی ناروتو، انیمهی محبوبیه که توی سه تا سری با نام های ناروتو، ناروتو شیپودن، و بوروتو خلاصه میشه. اما اینجا یه سوال پیش میاد، آیا ناروتو انیمهی بهتریه یا بوروتو؟
اگر بخوایم محبوبیت رو معیار قرار بدیم، قطعا ناروتو انیمهی بهتریه. انیمهی بوروتو بیشتر بین طرفداران منفور شده تا محبوب ولی بلعکس، ناروتو با اینکه ۲۳ سال از انتشار اولین سریش میگذره، هنوزم بین هوادارا خیلی محبوبه.
اگر بخوایم داستان انیمه رو معیار قرار بدیم، باز هم ناروتو انیمهی بهتریه. داستان و پسزمینهی قوی، شخصیت پردازی دقیق کارکترها، اینا از ویژگی های انیمهی ناروتو هستن که بوروتو به هیج وجه نداشت.
حالا اگر بخوایم کیفیت گرافیکی انیمه رو معیار در نظر بگیریم چی؟ اونوقت بوروتو بهتره یا ناروتو؟ جواب اینه که اگر کیفیت معیار باشه بورتو انیمهی بهتریه، ولی خب باز هم گرافیک ناروتو بین هوادارا محبوب تره. با اینکه بورتو از کیفیت بهتری برخوردداره، ولی باز هم کیفیت و طراحی نوستالژی ناروتو جذاب تره. برای اثبات، اسلاید بعدی رو ببینین:
برای مثال به این عکس دقت کنین: طراحی چشمها، فرم صورت، و حتی رنگآمیزی تصاویر، همه و همه تغییر کردن و متاسفانه این تغییر گرافیک انیمه اصلا هوادارا رو خوشحال نکرده.
در کل بهنظر من اگر بخوایم هرچیزی رو معیار قرار بدیم باز هم ناروتو انیمهی بهتریه و هیچ انیمهی دیگه نمیتونه جاش رو بگیره. اگر موافق و یا مخالف بودین خوشحال میشم توی کامنت ها بهم بگین.
فکت: فکر نکنم ادمین مانگا خونده باشه
واقعا نخوندم آخه نتونستم پیدا کنم😓
از گردو۸٠ بخون یا چنل ناروتوبوروتو تل
واقعا با بوروتو گند زدن به همه ی لحظات و خاطرات مون با انیمه
همونو بگو آخه مجبوریم بسازین؟
ناروتو گرافیکش با اینکه بیست سال پیش ساخته شده خیلی بهتره😏
آره خب منم قبول دارم جدید تر بودن حتما بهتر بودن نیست👌