1 سال پیش 6 اسلاید 502 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (10)
  • اول؟

  • سلامتی اونایی که پروانه هاشون شکسته...💔

  • دوستم خیلی خوبه ولی خیلی دیر سین میزنه
    الان یه هفته است لج کردم بهش پیام ندادم اونم پیام ندادههه😦
    چطور ممکنه اخهههه

    • من یه دوستی داشتم همینطوری بود
      خیلی وقت بود بهم پیام نداده بود
      بعد یه ریلز واسش فرستادم گفت وای من عاشق اینام و...
      بعد از اون به بعد واسم ریلز میفرستاد منم واسش می‌فرستادم یا مثلا میومد غیبت می‌کرد میگفت وای توی اون موزیک ویدئوعه‌ چرا فلانی اینطوریهههه
      خلاصه که مشکل ما با یه ریلز حل شد🤣

    • اون خوب بود باز
      این دوستم صمیمی ولی بهش زنگ میزنم جواب نمیده و پیام میدم هم دیر جواب میده خیلی دیر، حس میکنم اصلا بهم توهین میشه وقتی بهش پیام میدم و دوست دارم باهاش صحبت کنم در صورتی که اون تو یه هفته ای که بهش پیام ندادم هیچی برام نفرستاده و فقط و فقط وقتی مشکلی براش پیش میاد زنگ میزنه یا پیام میده

    • اینا همش به د.ر.ک تازه وقتی میگم دیر سین میزنی منم پیام نمیدم میگه نههه من جواب میدم تو پیام بده😦

  • عالییییییی

  • ممنون خیلی خوب بود:>💗

  • حق بودد

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.