من یه دوست...
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
من یه دوست...
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
@جوهر
هنوزم نظرت همینه؟😁
______
البته
پارت دو تو راهه
من یه دوست... به لیست حققققققققق افزوده شد.
توسط 𝑅𝑜𝓈𝑒
ممنون❤️
❤️قابلی نداشت
من یه دوست... به لیست حق؟ ⃠✩✰✰✰✰ افزوده شد.
توسط soso
ممنون!❤️🍀
خیلی قشنگ بود...
میتونی یه دوست مهربون مثل هاگرید روهم بگی
در حال ساخت...
دوتا دوست پایه و شوخ طبع مثل فرد و جرج
وای اره
کاشکی بود
یه دوست درونگرا مثل دریکو
اگه عجیب میخوای من هستم خوشبختم😭
ابن الان خوبه از نظر خودت با نه؟
من که آدمای عجیب و جالب رو دوست دارم
این
به نظرت یه آدم نرمال اسمشو میزاره کله هویجی؟ :)))
عه تووو
عالی بودد
بخدا من هیچ کاربرهایی رو بهتر از کاربر های پاتر هد ندیدم..
اگه تونستی دراکو هم بزار
مرسی🤘🏻🤘🏻
کمن متأسفانه
حتما میذارم
اوکی
ولی چی بذارم؟تنها،مغرور،جذاب؟
جذاب؟
هنوزم نظرت همینه؟😁