2 سال پیش 9 اسلاید 332 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (37)
  • به السا میگفتم نترس برگرد 😂 اگه میگفت بیا بریم بیرون میگفتم به شرطی که برام مجسمه یخی که هیچ وقت آب نشه برام درست کنی😂

  • باب اسفنجی🧽

  • دیپر و مارکو :از نوع پسرا میدوستم😍😍
    چون گفتی کارتونی وگرنه الان پسر ای هری پاتر ردیف بودن😊😊

  • فینیس😭😭😭😭

    • جالبه، و اینکه ازش بپرس چجوری لباسشو میپوشه خیلی دوست دارم بدونم😂✨️

    • اتفاقا خودمم خیلی کنجکاوم😂فکر کنم یه بار با بدبختی پوشیده بعدش دیگه هیچوقت درش نیاورده😎

    • احتمالش هست😂

  • باب اسفنجی 😂🤣😂🤣🤣😂🤣

  • ویلیام افتن (اگه میگی به فنات میده بگم که اگه به پروفایلم توجه کرده باشی من خودمم یکی از ربات هام )

    • هاها پس تو به فناش میدی😂

    • خیر شانس آورده چون فنشم وگرنه ۱۰۰ در ۱۰۰

    • اوو اوکی

    • خودتم چالش رو انجام بده ببینیم مال تو چیه

    • من از فناف... سیرکس بیبی رو انتخاب میکنم چون یکی از شخصیت های مورد علاقمه😀✨️

    • بالورا هم بیار شاید تونستیم با ویلیام آشتی بدیم

    • آره ایده خوبیه زوج هارو بهم برسونیم

    • اره گلمراک فردی و گلدن فردی هم میاریم البته اگه کسیدی به حساب ویلیام نرسه همه رو دور هم جمع میکنیم

    • نمیتونی فن.اش بدی چون بابای منه

  • خب میشه گفت دوست دارم چویا جونم رو ببینم ولی چون چویا انیمست و کارتون نیست دوست دارم الستور رو ببینم

  • یه کوچولو شبیه میبلی🥰😊
    اما بازم خوبی😊
    به چالش جواب بده🤗

    تعداد پاسخ صحیح6
    تعداد پاسخ غلط3
    درصد صحیح شما به 67% درصد سوالات پاسخ درست دادید

  • خوب بود، خیلی دلم میخواد بیل و دیپر رو ببینیم و با هاشون حرف بزنم

  • های 🩷
    حمایت شد از پستتون
    خیلییی خوبه بود 🩷
    ممنونم میشم به پیج منم یه سری بزنی
    تازه اومدم تو تستچی 🩷

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.