1 سال پیش 10 اسلاید 428 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (18)
  • اول؟

  • فرصت

  • عههه منم بودممم

  • من اینجری بودم که فلیکس مکنه‌ست،چانگبین هیونگه،هیون لیدره و لینو و مینهو دونفر جدان،ووجین و سونگمین رو نمیتونستم تشخیص بدم
    بعد از نظر من استری کیدز این‌طوری بودن:لینو،مینهو،چان،چانگبین،فلیکس،هیونجین،بنگ‌چان،ووجین،سونگمین،جونگین،هان
    البته من اون تایمی که ووجین بود استی شدم،سر ووجین سوتی زیاد دادم

  • اوایل فک میکردم اسم چانگبین لینوعه...

  • ببین اینکه استی بشی و این سوتی هارو بدی خیلی عادیه. ولی من با استری کیدز کی پاپ فن شدم. کل اصطلاحات کی پاپو به فااا..... دادم. تازه وای جی و جی وای هم تازه یافتم دوتا کمپانی جدان

  • ای ان و لینو رو اکثرا اول اشتباه میگیرن، حتی من🤡💔

  • خب آم من اینجوری بودم که اعضای اسکیز عبارتند از : چان ، بنگچان ، چانگبین، مینهو (نمیدونستم لینو عه)، فلیکس ، آی ان ، جونگین ، هیونجین ، سونگمین ، هان ، جیسونگ. (بعدنا فهمیدم لینو داریم)
    و فکر میکردم صدای فیلیکس صدای هانه

  • وای منم واقعا فک میکردم یجی و هیونجین دوقلو ان

    خسته نباشی

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.