1 سال پیش 13 اسلاید 915 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (51)
  • اممم
    مافیا
    تتو ارتیست
    بازیکن حرفه ای نمیشه گفت چون بخاطر گواهی پزشکی نمرم بیسته
    برادران ارکستر زاده چون هر روز خدا سازم مدرسه هست
    تا پارسال هم نگهبان بودم
    وای یه بافت کار افتخاری داریم همه نوع بافت بلده و مهم نیست موهامون چه اندازه ایه ولی لامصب پول میگیره

  • من اون بیکار بی شیله پیله بودم😂😦

  • من اون تامبوی بی ازارم

  • عالیییی💖
    میتونم برش دارم البته با ذکر منبع🙏🏻✨

    • مرسی🤍
      متاسفم ولی نه چون خیلی واسش زحمت کشیدم

    • اوهوم😊 ، مشکلی نیست💖 راستش برای یه متن طنز میخواستم✨

    • ببین، اگه لینک پیجمو کپی کنی و بگی اصلش اینجاست مشکلی ندارما😉

    • امممم دستت درد نکنه💖✨ اما راستش تو یه مکان عمومی میخواستم بخونم😁😅

    • اها فک کنم توی مدرسه😂
      باشه بخون ولی حداقل بعد شبگو از یه جایی برداشتم😂

    • اره اونو که صد در صد میگم👍🏻😁😅

  • اس 3: من بلدم تمامی مدل های مو رو بدم یا حتی رنگ کنم
    کاملا حرفه ای
    رایگان
    خب من اس 3 هستم (البته بیشتر از دو سه مدل مو بلدم)
    و یه سری دسته های دیگه:
    1. اونی که همه درساش خوبه و موردعلاقه معلمه
    2. اونی که مهربونه و به همه وسایل و خوراکی میده
    3. یه اکیپ دار
    4. اونی که در حد مررررررررررررررگگگگ برونگراست

    • ماشالا👏
      بیشتر سعی میکنم اون سما رو بذارم تا چیزای عادی واسه همین نذاشتم اینایی که گفتی رو

  • اس 13: ما میگیم دیده بان

  • imageAri
    آنلاین

    وای ما یکی داریم تو کلاسمون هم پیکمیه هم چاپلوسه هم زدحاله هم همیشه فاز داره کلا سم خالص
    24 ساعته هم دفترچه داره مارو به مدیرمون گزارش میده
    ماهم هر زنگ میریم دفتر یه چایی نوش‌جان میکنیم و سر بلند برمیگردیم کلاس😐💔🤣

    • وای من بودم خفش میکردم😒
      خوب میکنید همین راهو ادامه بدید🗿😂👏

    • imageAri
      آنلاین

      بله بله حتما چشم😂

  • اسلاید شش فقط! تو کلاسمون دوتا از اینا داریم 😂

  • فقط اسلاید دو؟ ای بابا

  • همشونم به غیر از بافت کار و پیکمی و رومخ و چاپلوس البته خرخون کلاسمون هم هستم🤣و تو کلاس اونی ام که عصبانی نمیشه اما اگر یه روزی عصبانیش کنن آخرالزمان میشه و همه به دیدار رحمت میروند🤗

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.