1 سال پیش 10 اسلاید 1,090 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی خودشناسی و شخصیت شناسی

نظرات بازدیدکنندگان (40)
  • درونگرایی و اجتماعی نیستی
    ویژگی شخصیتی: درونگرا
    ویژگیهای مثبت: شنونده خوبی بودن، کم حرف و آروم بودن، قدرت کنترل هیجانات بالا
    جواب چالش : خب ، چرا هنوز زندم ؟ یا چرا اصلا به دنیا اومدم
    یا شایدم در مورد دنیا و کهکشان ها باشه ، مثلا راز بیگ بنگ

  • درونگرایی و اجتماعی نیستی
    ویژگی شخصیتی: درونگرا
    ویژگیهای مثبت: شنونده خوبی بودن، کم حرف و آروم بودن، قدرت کنترل هیجانات بالا
    چالش: یه سوالی که همیشه ذهنت رو درگیر کرده؟
    ج چ : در مورد خداست ، اصلا نمی دونم چه سوالی هستش ؟ 😂 تا بهش فکر می کنم دیگه نمی تونم فکر کنم 😂😂😂

  • درونگرا

    چ: زیر بال مگس چه رنگیه؟

  • یکم اجتماعی هستی ویژگی شخصیتی: میانگرا رو به درونگرا ویژگی های مثبت: وفاداری در روابط و دوستی، آرامش، نداشتن هیجان بیش از حد چالش: 5 تا ویژگی عالی خودتو بگو فرشته🌺(تو همه ویژگی هات عالیه)

    زود اعتماد نمیکنم، معمولا رو حرفم میمونم، احساسات کنترل شده ای دارم، بچه مثبتم و کلا از هرچیز منفی فاصله میگیرم(هرچند که متاسفانه توی جامعه بچه مثبتا رو به چشم یه سری آدمای عقب مونده و نادون میبینن)

  • درونگرایی و اجتماعی نیستی.
    ویژگی شخصیتی: درونگرا
    ویژگیهای مثبت: شنونده خوبی بودن، کم حرف و آروم بودن، قدرت کنترل هیجانات بالا.
    مجموع امتیاز: 0
    ج چ: سوال که زیاده...بیشترشونم مربوط به آیندس 🗿💔

  • جچ: چرا‌از‌تنهایی‌خوشم‌میاد‌؟

    • احتمالا شخصیتت اینجوریه
      تنهایی میتونه برات منبع آرامش باشه تا با فکر های خودت خلوت کنی، دراز بشکی، به موزیک گوش بدی یا هر کاری دیگه ای که ازش لذت میبری
      اگر دیگران از شخصیتت ایراد گرفتن مشکل اونان نه تو

  • چالش: چرا اصلا وجود دارم که درد بکشم؟

    • آخییییییی عزیزم
      امید داشته باش زندگی اگه الان سخته بعدا زیبا میشه

    • عشقی😘

  • درونگرایی و اجتماعی نیستی
    ویژگی شخصیتی: درونگرا
    ویژگیهای مثبت: شنونده خوبی بودن، کم حرف و آروم بودن، قدرت کنترل هیجانات بالا
    چالش: یه سوالی که همیشه ذهنت رو درگیر کرده؟

    مجموع امتیاز شما146 امتیاز

  • تو خیلی اجتماعی هستی
    ویژگی شخصیتی: برونگرا (نتیجه خودمم همین شد)
    ویژگی های مثبت: انرژی بالا، مهارت های قوی در دوستی، دایره اجتماعی وسیع، محبوبیت بالا و شانس برای شهرت
    چالش: تایپتو با درصداش بنویس

  • درونگرایی و اجتماعی نیستی
    ویژگی شخصیتی: درونگرا
    ویژگیهای مثبت: شنونده خوبی بودن، کم حرف و آروم بودن، قدرت کنترل هیجانات بالا
    چالش: یه سوالی که همیشه ذهنت رو درگیر کرده؟

    مجموع امتیاز شما0 امتیاز

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.