سلام😐🤚این تست رو گذاشتم تا باهم دیگه درددل کنیم😐
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام😐🤚این تست رو گذاشتم تا باهم دیگه درددل کنیم😐
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
اقا عالی واقعا دردناکه .... ولی کی گفته که فقط پسرا میفهمن ما دخترا بعضی ها هم هستن که بدمون میاد از اول مهر که بریم مدرسه
تازه فقط پسرا نیستن که چقدر دردناکه عشقشون رو فراموش کنن دخترا هم هستن که بعضی ها احساساتشون سر فراموش کردن عشقشون از دست دادن و قلبشون سنگ شده چون دیدم و فقط پسر ها نیستن خوب ببخشید الان عصبی هستم رو تست شما خالی کردم 😥و ممنون میشم تست های M,S,D رو انجام بدید
اشکالی نداره من فکر میکردم که فقط پسرا اول مهر ناراحت هستن
از همه بدتر اینه که مجبوربشی عشقتو فراموش کنی(اینو پسرا میفهمن،خیلی سخته واسه پسرا،چون تنهان و جدی گرفته نمیشن)
🤨🤨