6 سال پیش 10 اسلاید 1,019 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سایر

نظرات بازدیدکنندگان (14)
  • نمیشه گفت ایرانی نیستیا ولی از بقیه هم وطنات خورسند ترو خوشبخت تری یه جورایی ایرانی‌الاصل هستم ولی اره خیلی ویژگیای دومو دارم

  • نمیشه گفت ایرانی نیستیا ولی خب درد هموطناتو درک نمیکنی
    چون از کلاس دوم رفتم آلمان و سه سال اومدم آمریکا همچین چیزایی رو درک نکردم حتی تا الان که ۱۸ سالمه

  • قشنگ ایرانی ای
    مرسی😁

  • من ایرانیم ولی درد هموطنامو درک نمیکنم
    کدوم هموطن آخه 🤔
    بیا تستامو انجام بده ببینم خودت ایرانی هستی یا نه

  • من یک ایرانی هستم و شما هم که یک ایرانی هستین باید از زاد گاه خودتون خوشتون بیاد البته من کاری با سیاست ندارم اما ایران کلی اثار تاریخی هنری فرهنگی داره بعد شما ازش بدتون میاد البته هر طور میلتونه اما من از ایران خوشم میاد

  • من بدم از ایران میاد ولی نمونه بارز یه ایرانی ام

  • اولا چرا یه جوری میگی انگار ایران جهنمه بقیه دنیا بهشته دوما الان چه ربطی به تضاهرات آمریکا داشت سوما تضاهرات ایران هم سروصدا داشت اگه خوشحال میشی
    واقعاکه سندروم خودتحقیری دارید شما ها

    • دقیقا همینه ایران جهنمه بقیه دنیا بهشته .

  • جالب بود✌❤

  • خیلی جالب بود

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.