سلام 💗 لایک و کامنت فراموش نشه 🍭🍫 فالو = فالو ♥
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام 💗 لایک و کامنت فراموش نشه 🍭🍫 فالو = فالو ♥
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نامجون نگفت :دخترای جذاب گفت از دخترای س*ک*س*ی خوشش میاد توفیلم خودش گفت س*ک*س*ی اما ایرانیا لطف کردن کلمه مودبانه و محترمانشو زیرنویس کردن
برم بعد این کامنت توبه کنم فردا امتحان دارم📿📿
یا خدا چقدر حرف زدم😐😐
راستش من بایس ندارم همشونو دوس دارم
اما دختر مورد علاقه ی هیچ کدومشون نیستم😐💔
نه سیدنی هستم😐💔
نه خوشگل هستم😐💔
نه جذاب هستم😐💔
نه کیوت هستم😐💔
نه باهوش😐💔
فقط شااااااایدددددددد دختر مورد علاقه کوکی باشم
اما کوکی خودش گفت آرزو ازدواج با ما رو نداشته باشین چون ممکنه یه کسی بهتر از ما پیدا شه😐💔
پس کوکی هم بیخیال من تا آخر عمر سینگل به گور میمونم😂😂💔
راستش من شخصیت و ظاهرم اینجوریه:شیطونم خیلی زیاد،خیلی میخندم،قیافم معمولی رو به پایینه😂💔،من اصلا کیوت یا جذاب نیستم بیشتر باحال و شوخم😂
همشون رو دارم دقیقا سیدنی
زیبا
جذاب
باوش (ازمونام همیشه 20)
سیدنی
کیوت هم حتما هستم
دختر خوب هم هستم
ولی ببخشید من مالکم تهیونگ 😂😂
ای نو اعتماد بع نفسم بالاست😂😂
سیدنی اسم یک شهر توی خارجه عزیزم 😂😂😑👣
خب چه کنم بندری برم برات😐🤲
ایشالا صد ماشالا همه هم جیمین لاور😂
کیوت تر از من میخواد ؟
کیوت تر از مننننننن😪
که البته خودشه😂
ی دختر سیدنی عم
بایسم تهیونگه
دختر ایده الش هستم با افتخار😁
تبریک میگم😹😹
سیدنی یه شهر تو استرالیاس تو استرالیایی؟ 🗿
سیدنی چیه
بایسم جین هست
و
دختر مور علاقه ی بایسم هستم🥳😝😻
ممنون از نظرت💖💕
جی هوپ💜
هوراااااااااا
البته otti seven هستم
ممنون از نظرت 💜💖
نه نیستم🥲😔
عیبی نداره 🙂
شاید باشی😉
دختر مورد علاقه همشون هستم😂
ممنون از نظرت💟💖