از جایی کپی نکردم و همش طرز فکر خودم بوده
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
از جایی کپی نکردم و همش طرز فکر خودم بوده
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
من چوب شور رو با ترشک نوشابه ای قاطی میکردم خیییلی خوب بود
به بههههه
ملسهه🤤👍😋
جالبه بدونی که من هیچکدوم رو نکردمممم🤣🤣
یکی اینکه آروم یخچال رو میبستم که ببینم چراغش کی خاموش میشه🤣
🤤🤤🤤🤤🤤🤤🤪 🔥
😆😆😆😆😆😆
حق 😹🤌🏻🤌🏻🌷
دقیقا همینههه😅
من دارم سعی میکنم چراغ رو وسط نگه دارم
منظورم پرنسس سوفیا هستش
شما هم وقتی بچه بودید سعی میکردین مثل یوفیا از روی نرده پله ها بیاین پایین
آره کمی🤏
من هنوز پرشیا و ۴۰۵ و آردی و سمند رو قاطی میکنم👈🏻👉🏻🎀
آخی گوگولی🤭
ولی متاسفانه بچه نیستم... نزدیک ۱۸ سالمه...😭😂
الان که فکرشو میکنم سمندو چجوری با ۴۰۵ قاطی میکنی؟ شبیه هم نیستن که😐🙄
نمیدونم بخدا خودمم😭🤣
یک سری مامانم رفت مغازه از در پشتیمون اومد ( در پشتیمون تو اتاق من و آبجیمه ) بعد عروسک آبجیم رو ورداشت از لای در انداخت تو خونه ماهم فکر میکردیم مامانم مغازه ی زهر ترک شدیم بعد من رفتم تو اتاق دیدم مامانمه اونجا فقط 9 سالم بود
الهی
خواهر من میگه یک سری زیر پتو بود بعد سایه عروسکشو دیده که داشته راه میرفته
😐😐😐😐