
با گسترش چشمگیر خرید های اینترنتی ، چه چیزی بهتر از این که یک خرید ایمن را یاد بگیریم . پس با ما همراه باشید

امروزه اکثریت خانواده ها به این نتیجه رسیدن که اگر وسایل غیر ضروری زندگیشان را از سایت های اینترنتی بخرند تا رفتن به بازار و ریسک تصادف و دزدیده شدن گوشی و حادثه و ... به نسبت خیلی راحت تر و کم هزینه تره ، از این رو متقاضی های بسیار بسیار زیادی وجود داره ، از طرفی صد ها هزار پیج و شاپ سر از خاک بیرون آوردند که انتخاب یه شاپ مطمئن که سرمایمون رو بهش بسپاریم کار به ظاهر دشواریه . در ادامه راهکاریی رو پیشرویتان میگذارم تا خریدی مطمئن و با خیالی آسوده داشته باشید

فالوور های فعال و واقعی : این پایه ترین و اولین نکته مهم برای انتخاب درسته . پیجی که فالوور های بالا داشته باشه یعنی شناخته شده و بین مردم محبوبیت داره و رضایتشونو جلب کرده . توجه کنید فالوور ها اکانت فیک نباشند ؛ برای متوجه شدن این موضوع به آمار لایک و کامنت و بازدید ریلز ها به نسبت فالوور ها توجه کنید

باز بودن کامنت ها : پیجی که از محصولات و سرویس دهیش رضایت کامل داشته باشه کامنت های تمام پست هایش بازه و از نظر مردم ؛ حتی نظر های منفی ترسی نداره و با کمال میل پذیرا و پاسخگوست .

هایلایت رضایت مشتری : حتما چک کنید که چندین هایلایت رضایت مشتری داخل پیج باشد ، یعنی مجموعه استوری های ذخیره شده از عکس ، فیلم یا پیام های مشتری هایی که از محصولات خریداری کرده و رضایت داشتند

صحبت با مشتری سابق : شاید برا خیلی ها این سئوال پیش بیاد که رضایت مشتری رو میشه با یه اکانت فیک درست کرد و دیدن رضایت مشتری بی فایدست . هایلایت های واقعی نباید آیدی مشتری ها رو پنهان کنند . شما میتونید با رعایت ادب و صحبت مودبانه به چند نفر از مشتری هایی که رضایتشون هست پیام بدید و راجب سرویس دهی ، کیفیت محصول ، دوام و مقاومتش و ... سئوال بپرسید و اینکه آیا بعد از گذر زمان هنوز رضایت دارند یا خیر .

درخواست عکس غیر ژورنالی : از شاپرتون بخواهید از محصول مدنظر چند عکس یا یک ویدئو کوتاه به غیر از آنچه داخل خود پیج هست برای شما بفرسته ، نگران نباشید ؛ درخواست شما پر رویی نیست بلکه یک درخواست منطقی و متناسب با وظیفه آنهاست .

آنالیز عکس ها : الان که عکس هایی دارید آنها را با دقت ببینید یا در گوگل لنز جستوجو کنید تا مطمئن شوید تصاویر برای فروشگاه یا سایت دیگری نیست . بعضی از کالا های خاص تصاویرش از سایت های دیگه است که ادمین موظف است حتی تصاویر اصلی آنها هم به شما نشان دهد .

( اولین خرید = حداقل خرید ) = این قانون همیشه یادتون بمونه ، اولین خرید از یک شاپ جدید باید کمترین مقدار ممکن از اون کالا باشه تا در صورت ایجاد مشکل ناخواسته ؛ ضرر به حداقل برسه .

قیمتا رو مقایسه کن = سایت های معتبر بسیار زیادی از جمله ترب ، ایمالز ، زومیت و ... وجود دارند که میتونید از اونها برای مقایسه قیمت اون کالای مشابه با فروشنده های دیگر استفاده کنید .

مرجوع کردن منطقی ؛ حق مسلم توست : اگر کالایی که به دستت میرسه آسیب دیده یا مخدوش شده و مطمئنی که از مبدا این اتفاق افتاه ، این حقو داری که به آنلاین شاپت درخواست مرجوعی بدی و نباید هیچ هزینه اضافی دیگری برای بازگشت محصول بپردازی . توجه کنید خیلی از حوادث مرسوله مربوط به شرکت پسته و در این صورت باید به بخش شکایات مردمی دفتر پستی محلتون مراجعه کنید و به شاپ ربطش ندهید .

کد رهگیری : همیشه بعد از اینکه ادمین بهت اعلام کرد مرسولت ارسال شد ؛ کد رهگیری بسته رو ازش بگیر و بسته ات رو تو سامانه رهگیری پست دنبال کن . ( دوست عزیز من ، ادمین های آنلاین شاپ راننده کامیون پست نیستند ، هلی کوپتر شخصی هم ندارن . بعد از تحویل دادن بستتون به پستچی دیگه اطلاعی ازش ندارن پس با پرسیدن اینکه چرا بستم نرسید به اعصابشون ماست نزنید 😂🙏با تشکر )
اگر پسندیدی، لایک کن و به سازنده انرژی بده!
عاالی
مررسی لطف دارین
پر محتوا و عالی بود
احساس می کنم خودت آنلاین شاپ داری
از اسلاید اخر
😂😂😂😂 هعیی بگی نگی
عجب پست بامحتوایییییی:)عالی بود
دم شما گرم بابت نظر خوبتان ، مرررسی 🌺🥂
یه محتوا متفاوت و عالییی
متشکرم ، لطف دارید 💕💛
تو نت سرچ کردم و این اومدم ، خیلی خوب و کاربردی بود
خوشحالم که به کارتون اومد
مفید و عالی
فدات بشم
نکات خوبی بود✔
ممنون بابت نظر 🥂🌹🌹
@𝒜𝒟ℛℐ𝒜N
جانم ؟
______
فرصت یا همون فرست (first) یعنی اولین کامنت😅
آها چه عجیب 😂😂🤦♂️