فکت های بامزه از اعضا که خودشون گفتند .
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
فکت های بامزه از اعضا که خودشون گفتند .
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خوشحال میشم اگر تو مسابقه ام شرکت کنید مسابقه میم سازی هست وجایزه اش بیشتر ۵۰۰ امتیازه ممکنه حتی ۱۰۰۰تا بدم بستگی داره چقدر خوب باشه میمش وچند نفر شرکت کرده باشن زود برید تا ۱۹ /۱۰ وقت هست !
فقط یه سوال کسایی که شرکت میکنند و عکس ومیفرستند توسط ناظرا قبول میشه ومنتشر میشه یا از طرف سازنده قبول ومنتشر میشه ؟
اگر درخواستی دارید بدید هر کدومشون بیشترین درخواست و داشت اون وتست میزارم هرچی میخواید راجب کره باشه لطفا
فقط باید منتظر بمونی تا تست وبسازم و منتشر بشه چون هم ممکنه رد بشه هم ممکنه منتشر بشود
لطفا درخواست هاتون وبدید تا من برسی کنم واگر شد بسازم
شاید از قدیم سیو کرده حال نداشته عوض کنه😂
شاید
نامجون و جیمین رو نمیدونستم😂
حالا جین چرا رسمی سیو کرده اسمهارو انگار ادارست نه کیم تهیونگ از وای جی🤣
همشون جالب بودن👌🏻
مرسی از نظرت !😊
نمیدونم چرا اینطوری سیو کرده اگر متوجه شدی حتما بهم بگو خیلی کنجکاوم بدونم آخه چرا اینطوری سیو کرده جین
چشم حتما😄
@𝑳𝒖𝒏𝒂
من یه تست دیگه ساختم منتظرم که منتشر بشه راجب سختی های قبل از دبیو راجب آیدل ها بود که شوگا وتهیونگ هم بودن
______
تکرار یه این تست
من که نمیدونم کدوم تکرارین وکدوما نیستن که نزارم بعدش مگه دیدی که میگی تکراریه شاید راجب آیدل های دیگه باشه عزیزم !🤧😮💨
از این تست ها زیاد ساخته شده دوساله عضوم دیدم دیگه میتونی سرچ کنی ببینی
اس ۶ جین ورژن پسر منه 😂😂👌 منم اسم دوستامو اونجوری سیو کردم مثلا سمیه همکلاسی نهم 😂😂😂
دلم برا نامی میسوزه😂
یکیم اینگه یونگی وقتی بچه بود از یه چیزی میترسید(خودتون میدونین😔😂)
من یه تست دیگه ساختم منتظرم که منتشر بشه راجب سختی های قبل از دبیو راجب آیدل ها بود که شوگا وتهیونگ هم بودن
کاش زودتر منتشر بشه
منتظرشم
خسته نباشی💜 تستت خوب بود ولی تکراری بود امیدوارم تست های بهتری بسازی موفق باشی❤
ببخشید نمیدونستم که تکراریه وگرنه راجب اینجور چیزا تست نمیذاشتم به هرحال ببخشید ! 🤧
اشکال نداره عزیزم خوبه که انتقادپذیر هستی😊تو🛐🛐🛐