˖ ݁𖥔 ݁˖ 𐙚 ˖ ݁𖥔 ݁˖
℘ડ𝗈𝗒𝖺 ˒ 𝟣𝟦 ˓ 𝗂𝗇𝖿
𝘭𝘰𝘷𝑒 ? ۄینٺࢪ >بلکپینک >کیپآپ >کیدࢪامآ >دوسٺآم > کٺآب هࢪئپآٺࢪ >مآه >ستآࢪههآ >آهنگگوشدآدن >خىآلپࢪدآزي > صدایمامآنم >طبىعٺ >ٺخمه >لپائبابآم >ىۄدل >پآسٺا >پیٺزآ >پینٺࢪست >خۄآب > لندن >ٺۄٺفࢪنگئ >هلۄ >دࢪیآ >نجوم >پیآنۄ >ۄیولن >شࢪۄین >ٺاریخایرآن >مۄسیقئ > صدآیجیسۄوࢪزئ >ࢪزسفید >نسکآفه >بآࢪۄن >طࢪآحئ >حیۄآناٺ >فیلموسریآل >ۄایبکلآسیک >کۄییدیچ >فوتبآل >ادبیآٺ >رنگائپآسٺیلی >بوئخآکنمخوࢪده🛐
𝘩𝘢𝘵𝑒 ? حشࢪآٺ
به ۹۹۹۹۹مین بیوگرافی من خوش اومدین 𐙚 ریل نیمم بارانه 𐙚 تک فرزندم و کل خونه واسه منه یو یو💓 ۱۷ مهرم و جایی که هواش اه اهه زندگی میکنم 𐙚 مولتی فنم ولی گروه هایی که به طور رسمی استن میکنم بلکپینک، اسپا، بیبیمانستر، ایتزی، توایس، لسرافیم، آیدل، نیوجینز، کیسافلایف، آیو، میو، ایزنا، استریکیدز، انهایپن هست و بایسام به ترتیب: جیسو، وینتر، آسا، چریونگ، نایون، چهوون، یوکی، دنیل، جولی، لیز، الا، جونگاون، لینو، سونگهون هستن 𐙚 رولای زیادی دارم که اصلی ترینش وینتر کوچولومههههههه که فقط برای خودمه هیچکس حق نداره بهش دست بزنه فیلم و سریال مورد علاقه زیاد دارم (درواقع هرچی تا الان دیدم مورد علاقم بوده🙏🏻) ولی خب اصلی تریناش هریپاتر، استرنجز تینگز، اسکویید گیم، ونزدی، جواهر بخش ای و... اینان شخصیتای مورد علاقم؟ از هریپاتر سیریوس، ریموس، تانکس، فرد و جرج و... کلا اکثر شخصیتای مثبت. از استرنجر تینگز مکس، استیو، رابین. از اسکویید گیم فصل اول ۰۶۷ و ۲۴۰ فصل دوم ۳۸۰ و ۲۲۲. از ونزدی ونزدی و از جواهر بخش ای هم یوری و جیجی و سیان
خب از خودم بخوام بگم.. موهام قهوه ای و صافه و چتری دارم 𐙚 چشمام قهوه ایه و تو آفتاب زیتونی میشه 𐙚 میگن دماغم شبیه عملی هاست🤷♀️ مژه هام بلنده و پوستم روشنه 𐙚 لاغر و قد بولندم 𐙚 متاسفانه عینکیم ولی هیچوقت نمیزنم 𐙚 اجرای شاهنامه خوانی روی صحنه زیاد داشتم و اسم و عکسم تو گوگل هست 𐙚 چند با توی تلویزیون پخش شدم و توی برنامه "دو نقطه" هم شرکت داشتم 𐙚 یه سال اروپا زندگی کردیم و پیش دبستانیم رو هم اونجا رفتم و آلمانی رو هم کامل بلد بودم ولی الان یادم رفته..𐙚 اصلا درس نمیخونم ولی درسم خیلی خوبه 𐙚 پاترهد هزااااران آتیشهم و یه طبقه از کتابخونهم به وسایل هری پاتر اختصاص داره 𐙚 گروه هاگوارتزم ریونکلاست 𐙚 بازیگرای مورد علاقم جیسو، جنا اورتگا، اما واتسون، آلن ریکمن و... هستن 𐙚
از خواننده های هالیوودی طرفدار آریانا گرانده، بیلی آیلیش، سابرینا کارپنتر هستم و درکل همشونو گوش میدم 𐙚 کرم کتابم و کتابای مورد علاقمم زیادن (اینم دقیقا مثل فیلم و سریال، هرچی خوندم مورد علاقم بوده) و بازم از اصلی تریناش بخوام بگم هریپاتر، مایکلوی، مجیستریوم، سرینیتی، آنشرلی و ازطرفآبریباعشق و... 𐙚 مهربونم ولی اگه عصبانی بشم باید فقط فرار کنید 𐙚 چندبار توی شطرنج هم مقام اوردم 𐙚 ترس شدید از ارتفاع، فضای بسته، حشرات، صدای بلند، از دست دادن و... اینا دارم. روی کل لیست دوستام غیرتیم و کافیه اذیتشون کنید تا با اون روی من آشنا بشید 𐙚 آنیس که کلا بحثش جداست و عشققق خخخووودددمممههه و ازششش فاصلههه بگیریدددد آنیس فقط مال منه
‧₊˚ ⋅♡𓂃 ࣪ ִֶָ☾.
اسلاید ۳ درستش اینه💔
Ha*te ?
حشرات، گرما، مری*ضی، پیک*می، پا*چه خوا*ر، هی*ترا، کلهپاچه، تنهایی، صدای بلند، بعضیناظرا، درد، بویبنز**ینولاکوکامیون
و اینکه فن ردولوت هم هستم و از سولوییست ها هم فن ینا و آیو و سومیام
از اونجایی که پین ها خیلی زیاد بود و بقیه کامنتا بالا نمیومد همه پین هارو برداشتم ولی بدونین همتون اشغای خاله سویا این😾
شوحر خودمه عسق خودمه فقط مال منه گمشو بهش دست نزن چون فقط مال منه فقط من و تا وقتی من هستم نیازی به فرد دیگه ای نیست😆
درسا𐙚
وایفی خودم💍@پریسا
| 15 ساعت پیش
قشنگ خودمه قبول نداری از روز زمین محو شو🎀😔
———-
*رو زمین(سسدستی🥰)
وای منم نفهمیدم🤣😭
قشنگ خودمه قبول نداری از روز زمین محو شو🎀😔
همینی که درسا گفتتت
😭🤏🏻
چقدر شبیهیم😅
مایل به فرزند🥺؟
باعث افتخاره💘
حتما خوشگله بیو میدی؟
فرند بشیمم؟؟
حتما بیو؟
نیکول ۱۴ enfj اند یو؟؟
خوشبختم
الان تو پست بیومیم..
عواا مرسی حله منم انجام میدم. راستی بیام حرف بزنیم؟؟
✶سویآ سازنده
löve 𝂀 월
| 1 هفته پیش
نمیگم🥰
فقط یه راهنمایی میکنم که از ۴ فروردین شبکه ۲ ساعت ۱۱ شب یه برنامه میده به اسم دونقطه که منم توی یکی از قسمتاش هستم🥰
________________
قسمت چند؟؟
قسمت چند رو نمی دونم ولی ۱۱ اردیبهشت
خوشکله اسم فامیلیت چیه بزنیم گوگل🥰🤙🏻
نمیگم🥰
فقط یه راهنمایی میکنم که از ۴ فروردین شبکه ۲ ساعت ۱۱ شب یه برنامه میده به اسم دونقطه که منم توی یکی از قسمتاش هستم🥰
باشه
فرند؟
حتماا بیو؟
مارلین
۱۲
Intp
خوشبختم
همچنین 💗🎀