میخواستم تست بسازم موضوع نداشتم گفتم اینو بسازم😁قشنگ معلومه میخوام ناظرشم؟
6 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
میخواستم تست بسازم موضوع نداشتم گفتم اینو بسازم😁قشنگ معلومه میخوام ناظرشم؟
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نکنه تو خود منی؟
😂😂😂😂😂
اصلا برات مهمه که شبیه من باشی یا نه؟؟؟؟😑😑😑
حرفی ندارم😐😐😐
به شخصیتت خیلی نزدیکم یدونشو اشتباه گفتم
یعنی واقعا یکی شبیه خودم پیدا کردم فکر میکردم فقط من خیلی عجیبم خیلی دوست دارم آناناسی بابای
خیلی نزدیکی به شخصیتم!!!!
___
جیغغ
واهای^^مرسی انجام دادی~
فقط تنها چیز اشتباه اون بود که تو از تنهایی بیشتر میترسی..من از ارتفاع جر
غیر از این..بقیش درست بود^^
مرسی تست رو دادی😄❤💫
چه ها اگه ارمی جان مامانت رای بده جان هرکی دوس داری اینو تو گوگل سرچ کن و اولین لینک رو وارد شو چون خیلی مهمه چون فراره بی تی اس برای ایران کنسرت بزاره جان مامان بابات ارواح عمت لطفا وارد (اجاره ی کنسرت بی تی اس در ایران فارس ) شو جان مامان بابات دیگه انقدر قسم خورم که حد نداره اگه جون مامان بابات مهم نی نکن
باشه لطفا آروم باش😐😐😐😐
تا حدودی شبیهتم😁
عالی بود😐😹
تشکر❤😅
نکنه تو خوده منی؟؟؟؟؟؟؟
😐واقعا
جدی😐😐😐😐
ایول سه تاشو درست گفتم تقریبا خودمی😍🤗🤗🤗راستی بایست از کی و از کدوم گروهه؟
😀😀😀😀😀
بایسم تو bts_شوگا
تو استری کیدز_هان
انهایپن_سونوو
ایتیز_سان