حیح..🙂
8 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
حیح..🙂
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلامممم خوبید ؟
خووو بچه ها چیزی به برگشت سانشاینمون نمونده 🌞✨💛
ما میخوایم توی نظرسنجی که توی اکانت من هستتش یه جشن کوچولو برگزار کنیم ☺️🎀
برناممون میشه چهارشنبه و پنجشنبه (دوروزه جشن )یعنی بیست و پنج و بیست و ششم اذر ماه که از ساعت شش و نیم بعد از ظهر تا هشت و نیم یا نه هستش😌👌🏻
(راستی بچه ها امکان داره زمان جشن تغییر کنه پس اگه میخایین میتونید تو کامنتا بگید تا باهم درستش کنیم *)
خبببب خوشحال میشم که بیاین ویکم باهم خوش باشیم ☺️🫀❤️
ادمین پین ؟
لاو یو یو ماچ💖✨
چرا این روزا حس میکنم یونجونم..؟🤡
جدی خیلی حس باحالیه..🤡
آیدل بودن راحته..؟ (بررسی)
بررسی ؟ پین؟
ویدزی ( بررسی )
دومین باره دارم میسازم 😭
💌
نقطهضعف؟!" (بررسی)
فسیل شدم☺
توییت از نسل پنج (بررسی)
عالی بود
بک میدم فالورام پریدن
خیلی خوب بود قشنگ حرف دلم و زد
ولی باهیه و کای🛐🛐🛐🛐♾️♾️
گایز تستچی واسه شمام باگ داره ؟
من اصلا نمیتونم عکس آپلود کنم 🥺