5 سال پیش 7 اسلاید 7,545 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (15)
  • جین:جوک هاش باحله😅
    نامجون:چقدر حرف میزنه😑
    شوگا:اگه گذاشت 2 ساعت بخوابم😐
    جیهوپ:آفرین بچه ی خوب و خوشحاله😀
    کوک:شیر موز برام میخره خوبه😊
    وی:دختر خوشگلیه🙃😉
    جیمین:خوبه بد نیست😆
    خیلی خوب بود ممنون بابت تست😂😂

  • جین:جوک هاش باحله😅(مخلصیم)
    نامجون:چقدر حرف میزنه😑(😐😐😐)
    شوگا:اگه گذاشت 2 ساعت بخوابم😐(بخواب داداش مزاحمت نمیشم😐)
    جیهوپ:آفرین بچه ی خوب و خوشحاله😀(😁😁)
    کوک:شیر موز برام میخره خوبه😊(وااای من اگه تو رو از نزدیک ببینم برات یه عالمه شیر موز میخرم ولی حیف که میبینم 😔😔)
    وی:دختر خوشگلیه🙃😉(وااای من غشش 😇)
    جیمین:خوبه بد نیست😆(😐😇😐😇)

    عاااالی بود بازم بزار ❤️

  • نصف چیزایی ک زدم دروغ بود برا اینکه اونی ک معن بودم تو گزینه عا نبود :| ول تستت خیلی خوب بود:)

  • جین:جوک هاش باحله😅 : میدونم :)
    نامجون:چقدر حرف میزنه😑 : این دیگه دست خودم نی
    شوگا:اگه گذاشت 2 ساعت بخوابم😐 : خب تو میمیری فقط یه ساعت بخوابی :/
    جیهوپ:آفرین بچه ی خوب و خوشحاله😀 : نظر لطفته امید من
    کوک:شیر موز برام میخره خوبه😊 : شیر موز خور کی بودی تو .
    وی:دختر خوشگلیه🙃😉 : نظر لطفته
    جیمین:خوبه بد نیست😆 : منظور :/

  • عالی بید😀😘😍

  • جین:جوک هاش باحله😅
    نامجون:چقدر حرف میزنه😑
    شوگا:اگه گذاشت 2 ساعت بخوابم😐
    جیهوپ:آفرین بچه ی خوب و خوشحاله😀
    کوک:شیر موز برام میخره خوبه😊
    وی:دختر خوشگلیه🙃😉
    جیمین:خوبه بد نیست😆


    وییی خوجم اومد

  • خیلی خیلی خیلی خیلی خوب بود به تستام سر بزنید

  • جین:جوک هاش باحاله😅(لطف داری ورد واید جان😍)
    نامجون:چقدر حرف میزنه😑(خب چه کنم وراجم😂)
    شوگا:اگه گذاشت 2 ساعت بخوابم😐(من از خوابیدن خوشم نمیاد😂ولی تو بخواب😍)
    جیهوپ:آفرین بچه ی خوب و خوشحاله😀(آره،همش به خاطر شماست😍)
    کوک:شیر موز برام میخره خوبه😊(باشه، بازم می خرم با هویج😂)
    وی:دختر خوشگلیه🙃😉(شما که فرشته ای و جذاب، من در مقابل شما کم میارم بایس جذاب من😍😍)
    جیمین:خوبه بد نیست😆(لطف داری😂😍)
    عالی بود😍🤩😍🤩😍

  • جین:هم آشپزی خوبی داره هم باحاله(نظر لطفته ورلد واید هندسام😊)
    نامجون:از من بیشتر کتاب میخونه😂(البته من کتاب زیاد میخونم ولی شکست نفسی نفرمایید بایس عزیزم😌)
    شوگا:آفرین حرف گوش میده😋(مگه میشه به حرفت گوش ندم آگوست دی اعظم😄)
    جیهوپ:غذاهای خیلی خوبه خوب تر از جین😁(ممنون💜ولی جین بفهمه منو میکشه😂)🤭
    کوک:باهام گیم بازی میکنه ولی هر دفعه اون میبره😑😑😑(وات؟چطوری آخه؟من اصلا گیمم خوب نیست😂)
    وی:خیلی رو مخه(دلت میاد؟😐)
    جیمین:کیوته(تو بیشتر😍)

    عالیییییی بود 😍💜

  • جین: هعی چیکار کردی زده قابلمه رو سوزونده😭 نامجون:سوال زیاد میپرسه مجبورم شاهنامه رو حفظ کنم تا جوابشو بدم🤐 شوگا:خوبه بد نیست خیلی کیوته🙂😍 جیهوپ:رقص بلد نیست اما من یادش میدم😉☺ کوک:باهام زیاد بازی میکنه😊 وی: حرفی ندارم😐 جیمین:آدم پایه ایه😙


    جواب تست☝🏻

    باحال بود 😁

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.